عوامل سریال بانوی عمارت در خیابان جام جم

به گزارش وبلاگ سایه، ویژه برنامه زنده پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم به نام خیابان جام جم با حضور عوامل سریال بانوی عمارت از امشب روانه آنتن دو شبکه تلویزیونی می گردد.

عوامل سریال بانوی عمارت در خیابان جام جم

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه خیابان جام جم به تهیه نمایندگی کیوان بخشی در 40 شب به اخبار کمیسیون های مختلف پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم و معرفی تولیدات سیما می پردازد که هر شب ساعت 19 پخش می گردد. تهیه نماینده برنامه خیابان جام جم درباره این برنامه گفت: خیابان جام جم شامل چهار بخش است. بخش اول شامل حضور هیأت داوران و آنالیز آثار؛ بخش دوم بخش مردمی بوده که تمرکز اصلی خیابان جام جم روی این بخش است. مردم آثار را داوری و حق رأی و انتخاب بهترین برنامه را در این بخش دارند. در سرانجام، جشن مردمی با حضور مخاطبان تلویزیون و منتخبان برنامه های برتر جشنواره در یکم اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن شکل می گیرد و جوایز این بخش به منتخبین اهدا می گردد.

او ادامه داد: بخش چهل سالگی یکی دیگر از بخش های مهم خیابان جام جم است که به دلیل تقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طور ویژه به این موضوع می پردازد و این بخش یکی از جذاب ترین بخش های خیابان جام جم است. کیوان بخشی اعلام کرد: حضور دوربین خیابان جام جم به صورت میدانی، گفت وگو با مردم کوچه و بازار، و رأی آنالیز نقاط قوت و ضعف برنامه ها، بخش چهارم را شامل می گردد. در این بخش مردم برنامه های سیما را قضاوت می نمایند و نقاط قوت آن ها را در این بخش به اشتراک گذاشته می گردد.

او تاکید نمود: خیابان جام جم در شبکه پنج مختص بخش مردمی است که در این بخش به 4 گروه، بخش سریال ها، برنامه های ترکیبی و تیتراژها می پردازیم.

تهیه نماینده خیابان جام جم گفت: خیابان جام جم از شنبه (ششم بهمن ماه) ساعت 19 از شبکه پنج سیما شروع و ادامه این برنامه در ساعت 20 از شبکه آموزش پخش می گردد. همچنین روزانه میان برنامه های پانزده دقیقه ای که به زوایای دیگر جشنواره می پردازد از شبکه های سیما پخش می گردد.

اولین برنامه خیابان جام جم به تهیه نمایندگی کیوان بخشی و با اجرای امیر جوشقانی ساعت 19 روی آنتن می رود و عوامل سریال بانوی عمارت و خشایار اعتمادی مهمانان امشب برنامه این برنامه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عوامل سریال بانوی عمارت در خیابان جام جم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل سریال بانوی عمارت در خیابان جام جم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید