عصبانیت خاص رویا تیموریان از نگاه دخترش

به گزارش وبلاگ سایه، مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان رویا تیموریان و دنیا مدنی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

عصبانیت خاص رویا تیموریان از نگاه دخترش

تیموریان درباره شروع فعالیت هنریش گفت: شوهر خواهم آقای طباطبایی در رادیو کار می کردند. در آن دوران همراه با خواهر و همسر خواهرم به تئاتر و سینما می رفتم. علاقه ام به تئاتر و سینما از همین جا شکل گرفت.

مدنی اظهار کرد: از 18 سالگی با حرفه گریم کارم را شروع کردم و در دانشگاه طراحی لباس خواندم. در سینما دستیاری کردم. با نقش کوتاهی در سینما بازیگری را شروع کردم و با سریال رهایم نکن به تلویزیون آمدم.

تیموریان ادامه داد: من مشوق کار بچه ها نبودم، حتی در زمان های سخت کار ها بچه ها را همراه خودم بردم که بدانند بازیگری کار سختی است.

بازیگر دیوار به دیوار درباره اولین کار تصویری خود بیان نمود: سریال رعنا اولین کار تصویری من در سال 69 است. برای هر بازیگری خیلی شگفت انگیز است که کار های جدید داشته باشد و من برای آن کار خیلی تلاش کردم. حتی الان هم بعد از سال ها هنوز همین کار را می کنم و چند شب مانده به اولین روز تصویربرداری از استرس نمی خوابم!

مدنی درباره تشویق و نقد در خانواده آن ها گفت: ما اول همدیگر را تشویق می کنیم و در ادامه نقد می کنیم. خانم تیموریان از انتقاد ها ناراحت می شود! با همان نگاه های معروف خود ناراحتی شان را نشان می دهند.

تیموریان در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه راه خاصی برای پیدا کردن شخصیت نقش دارید گفت: سوال خوبی است و این جزءِ رمز و راز بازیگر است. شما بهتر از من می دانید اصول و قواعد وجود دارد و به مرور شما روش خودش را پیدا می کند.

وی ادامه داد: من الان از شما یک سوال می پرسم؛ شما چکار می کنید که انقدر کاریزما دارید و دوست داشتنی هستید. اگر شما رازتان را در این جایگاهی که دارید گفتید، من هم راز خودم را می گویم (خنده).

مدنی درباره ازدواج گفت: اگر پیش بیاید حتما ازدواج می کنم. ازدواج حسی است که بین دو نفر اتفاق می افتد. تکیه گاه بودن و مسئولیت پذیر بودن طرف مقابل برای من خیلی مهم است.

تیموریان درباره آشنایی با مسعود رایگان توضیح داد: سال ها با دخترانم تنها زندگی می کردم و زمانی که برای اجرای تئاتر به سوئد رفته بودیم، یک شب مسعود رایگان برای تماشای اجرای ما به سالن نمایش آمد و ما بعد از 22 سال دوباره همدیگر را دیدیم. من و آقای مسعود رایگان با هم در یک دانشگاه درس خواندیم و بعد از سفر به ایران ماجرای آشنایی بیشتر ما و ازدواج شکل گرفت.

مدنی در خصوص قضاوت های مردم به واسطه شغل پدر و مادر در حرفه هنر توضیح داد: برای من هم این قضاوت ها بوده و هست. مدت هاست که تصمیم گرفتم آن را به زمان واگذار کنم. زمان خیلی مسائل را حل می کند. اگر در این حرفه ماندگار شدم و توانستم درصدی به آن چیزی که خانم تیموریان در بازیگری رسیدند، برسم، خودش ثابت کننده است که چقدر در این حرفه، تخصص دارم.

وی افزود: من در مرحله ای هستم که انتخاب می شوم و سعی می کنم انتخاب هایم آبرومند باشد.

مدنی درباره تفاوت نسل خودش با خانم تیموریان گفت: ما خیلی زود خودمان را باور می کنیم و این باور پویایی را از ما می گیرد. یکی از دلایلی که باعث شد در دوران بازیگری خانم تیموریان هنرمندان درخشانی به این عرصه وارد شوند، این بود که آن ها فکر می کردند، راه باز و بی انتها است. به همین دلیل پویا بودند و نیاز به تجربیات جدید داشتند.

منبع: همگردی

به "عصبانیت خاص رویا تیموریان از نگاه دخترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت خاص رویا تیموریان از نگاه دخترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید