سیمئونه: نتیجه نشان دهنده تفاوت واقعی میان ما و رئال مادرید نبود

به گزارش وبلاگ سایه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می گوید که برد 7 گله تیمش در دربی محبت آمیز شهر مادرید، بازتابی عینی از تفاوت عملکرد دو تیم نبوده است.

سیمئونه: نتیجه نشان دهنده تفاوت واقعی میان ما و رئال مادرید نبود

به گزارش وبلاگ سایه، دیه گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از پیروزی 7 بر 3 شاگردانش مقابل رئال مادرید در جام قهرمانان بین المللی از نمایش آنها ابراز خرسندی کرد اما تأکید داشت که این نتیجه نباید باعث گمراهی درباره تفاوت سطح میان دو تیم گردد.

سیمئونه گفت: ما برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم. مطابق برنامه و مقتضی شرایط مسابقه بازی را اداره می کردیم. در بازی قبلی مان مقابل چیواس هم تا دقیقه 25 شاهد تغییرفاز ها سرعتی بودیم. در میان این سه بازی محبت آمیز اخیرمان، بهترین شان زمانی بود که ما مقابل چیواس 10 نفره شدیم. امروز ما با آمادگی برای نبرد در یک دربی مادرید به میدان رفته بودیم و به همین دلیل این نتیجه رقم خورد.

سیمئونه در پاسخ به پرسشی درباره اهداف تیمش برای فصل پیش رو عنوان نمود: من برای هیچ چیز عجله نمی کنم و واقع بینانه شرایط را می بینم. بازی خوبی انجام دادیم و من اشتیاق و خوشبینی فراوانی در عملکرد بازیکنانم دیدم. حالا منتظر بازی بعدی هستیم و من قصد دارم از سیستم چرخشی استفاده کنم تا همه بازیکنان را برای شروع لالیگا آماده کنم.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره نتیجه بازی هم تأکید کرد: ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم. با آنالیز بازی های اخیر رئال مادرید، نقاط ضعف این تیم را شناسایی نموده بودیم و می دانستیم که باید از کدام نقاط به این تیم ضربه بزنیم. فضاهای های خوبی هم برای گلزنی پیدا کردیم اما من فکر نمی کنم نتیجه این بازی بازتاب واقعی از اختلاف پتانسیل میان دو تیم باشد. ما تا الان اوقات فوق العاده ای در اردوی پیش فصل مان داشته ایم. خوشحالم که طرفداران چنین بازی خوبی را شاهد بودند و باعث افتخار ماست که یک بار دیگر توانستیم اردوی مان را در این کشور (آمریکا) برگزار کنیم. همواره جای پیشرفت هست. قهرمانی در لیگ و اروپا؟ من فعلاً به چیزی جز بازی بعدی مان فکر نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمئونه: نتیجه نشان دهنده تفاوت واقعی میان ما و رئال مادرید نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: نتیجه نشان دهنده تفاوت واقعی میان ما و رئال مادرید نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید