ساعت هوشمند اوپو سه روز دیگر معرفی خواهد شد!

به گزارش وبلاگ سایه، شرکت اوپو روز گذشته تایید کرد در تاریخ 6 مارس امسال (16 اسفند، 3 روز دیگر)، از ساعت هوشمند جدید خود با قابلیت های متنوع و کاربردی رونمایی خواهد نمود.

ساعت هوشمند اوپو سه روز دیگر معرفی خواهد شد!

پیش از این می دانسیتم اوپو میخواهد گوشی سری Find X2 را در تاریخ 6 مارس رونمایی کند اما ظاهرا گوشی تنها بخشی از این ماجراست و در تاریخ اعلام شده شاهد رونمایی از ساعت هوشمند این شرکت نیز خواهیم بود. این ساعت هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل Wear OS گوگل است، از نظر ظاهری کمی شبیه به اپل واچ طراحی شده!

ساعت هوشمند اوپو را در تصویر رندر رسمی ببینید

از آن جایی که قرار نیست با رونمایی ناگهانی این ساعت غافلگیر شویم و از وجود قطعی آن ها آگاهیم، اوپو تصمیم گرفت دو رنگ مشکی و طلایی از این ساعت را نیز به نمایش بگذارد. البته قبلا جزئیاتی از این ساعت ها دیده بودیم اما این تیزر رسمی دقیقا آنچه را که باید منتظرش باشیم را به نمایش گذاشته اند.

اینطور که از این تیزر می فهمیم، ساعت هوشمند اوپو قادر است به اسپیکرهایی برای مکالمه نیز مجهز گردد. در تصویر بالا می توانید به وضوح آیکون بلندگو را حین دریافت تماس مشاهده کنید. علاوه بر این ها، اوپو تیزر دیگری منتشر کرد که می توانیم به یاری آن از مشخصات نمایشگر این ساعت آگاه شویم. طبق تصاویر، ساعت هوشمند اوپو به یک نمایشگر 1.91 اینچی با گوشه های خمیده مجهز خواهد شد که چگالی آن به 326 پیکسل بر هر اینچ می رسد. همچنین نمایشگر این ساعت می تواند 100 درصد از گاموت رنگ DCI-P3 را پوشش دهد!

یکی از تفاوت های عمده این ساعت با اپل واچ، بهره مندی از دو دکمه در کناره ها به جای یک بزل چرخان است. این ساعت همچنین قابلیت تماس به وسیله خطوط مخابراتی اصلی کشور چین را داراست اما مادامی که از سیم کارد پشتیبانی می نماید این قابلیت باید به صورت جهانی باشد تا تمام کاربران بتوانند از آن بهره مند شوند.

تمام آنچه که درباره ساعت هوشمند اپل واچ 6 می دانیم!

هنوز این خبر تایید نشده اما به نظر می رسد ساعت هوشمند اوپو قابلیت ECG را نیز در خود جای داده؛ قابلیت جذابی که هم امکان دریافت نوار قلب را به کاربر می دهد و هم قابلیت تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی را دارد! برایان شن، نائب رئیس شرکت اوپو در مصاحبه ای بیان کرد این ساعت برای یاری به کاربران طراحی شده و نه صرفا به این خاطر که یک گجت زیبا و لوکس باشد و دقیقا به همین خاطر این شرکت ترجیح داد از طراحی مربعی شکل به جای دایره استفاده کند!

ساعت هوشمند اوپو تا آخر این هفته معرفی می گردد و می توانیم در مراسم رونمایی از آن که احتمالا به صورت آنلاین برگزار می گردد از تمام جزئیاتی که فعلا در حد یک شایعه هستند به صورت قطعی آگاه شویم.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند اوپو سه روز دیگر معرفی خواهد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند اوپو سه روز دیگر معرفی خواهد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید