رکابزن ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک: نتوانستم بجنگم، افت شدیدی داشتم

به گزارش وبلاگ سایه، ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان ایران گفت: نمی توانستم با سه نفر اول آسیا رقابت داشته باشم و امسال از لحاظ آمادگی دچار افت شدم.

رکابزن ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک: نتوانستم بجنگم، افت شدیدی داشتم

فراز شکری در مصاحبه با وبلاگ سایه درباره عملکرد خود در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا که هشتم شد و نتوانست سهمیه المپیک را هم کسب کند، شرح داد: من بسیار ضعیف بودم. البته در دور سوم هم پنچری داشتم که مزید بر علت شد با این حال با توجه به سطح آمادگی که داشتم، امسال با سه نفر اول آسیا نمی توانستم بجنگم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا مشکل آمادگی داشت و فکر می کند مسابقات بین المللی که شرکت کرد، کم بوده است؟تاکید کرد: نمی توان گفت کم بود اما تاثیر مستقیم روی آمادگی من نداشت. یکی از مهم ترین دلایل این بود که پیش از این خودم تمرین می کردم اما چون عضو باشگاه جاینت هستم بالاجبار باید با مربی تیم تمرین می کردم و تعویض مربی تاثیر زیادی روی عملکردم داشت. مربی ایتالیایی در سه چهار ماه نمی توانست خیلی با بدن من آشنا شود و با توجه به تمریناتی که در نظر گرفته بود، بدن من فشار زیادی متحمل شد و افت شدیدی امسال داشتم که حاصل از تمرین بیش از حد بود.

شکری با اشاره به سطح مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: سه تیم چین، ژاپن و قزاقستان بهترین و جامع ترین برنامه ها را برای کسب سهمیه المپیک داشتند. ورزشکاران ما هم چیزی کم نگذاشتند و کم کاری وجود نداشت اما لازمه رسیدن به سهمیه المپیک این است که یک کشور پشت ورزشکار باشد. همچنین امکانات، کارگروه با تجربه و بودجه می طلبد. فدراسیون تیم را اعزام کرد و تلاشش را داشت اما باز هم یک دست صدا ندارد. کمیته ملی المپیک و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پشتیبانی لازم را نداشتند. اکنون هم شانسی برای کسب سهمیه المپیک وجود ندارد و تمریناتم را برای قهرمانی آسیا 2020 آغاز می کنم تا همانند گذشته حضور بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رکابزن ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک: نتوانستم بجنگم، افت شدیدی داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزن ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک: نتوانستم بجنگم، افت شدیدی داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید