رندرهای نو گلکسی A23 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند

به گزارش وبلاگ سایه، بعد از رونمایی از سری پرچم داران سال 2022 یعنی گلکسی S22 و گلکسی تب S8، سامسونگ خود را برای معرفی گوشی های هوشمند میان رده خود نظیر گلکسی A23، A33، A53 و A73 آماده می نماید. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، احتمال می رود که بعضی از این گوشی ها در آخر ماه فوریه یا ماه مارس روانه بازار گردد. به همین دلیل، افشاگری به نام Steve Hemmerstoffer تصاویری از این گوشی هوشمند تازه سامسونگ منتشر نموده که اطلاعات خوبی درباره طراحی آن می دهد. طبق این تصاویر، طراحی این گوشی بسیار شبیه نه گوشی نسل قبلی خود یعنی گلکسی A22 است.

رندرهای نو گلکسی A23 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند

رندر های منتشر شده گوشی هوشمند گلکسی A23 5G نشان می دهد که طراحی پنل جلویی این گوشی مبتنی بر حفره نمایشگر است و حاشیه های پایینی پنل آن هم بسیار ضخیم به نظر می رسد. درباره پنل پشتی این گوشی هوشمند باید بگوییم که از طراحی شبیه به گوشی های A32، A52 و A72 بهره می برد و سامسونگ خلاقیت خاصی در آن به خرج نداده است. میزان این گوشی تازه میان رده 164.5 در 77 در 8.5 میلی متر تخمین زده می گردد و ضخامت آن در قسمت دوربین به 10.3 میلی متر می رسد.

طبق روال بیشتر گوشی های سامسونگ، در سمت راست گوشی ما شاهد دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا هستیم. باید خاطر نشان کنیم که حسگر اثرانگشت با دکمه پاور این گوشی ادغام شده است. قسمت بالایی این گوشی یک میکروفون دارد و سمت پایینی آن جک صوتی 3.5 میلی متری، یک میکروفون، یک پورت USB-C و اسپیکر دیده می گردد. بعلاوه باید اشاره کنیم که درگاه سیم کارت هم در سمت چپ این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

درباره مشخصات گلکسی A23 5G باید گفت که طبق آخرین شایعه ها، این گوشی هوشمند از یک پنل 6.6 اینچی بهره می برد. به نظر می رسد که لنز اصلی سیستم دوربین این گوشی هوشمند 50 مگاپیکسلی باشد که در کنار یک لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی سیستم دوربین چهارگانه گلکسی A23 5G را تشکیل می دهد. همانطور که می دانید این گوشی جانشین گلکسی A22 سامسونگ است که اواسط خرداد ماه سال جاری روانه بازار گوشی های هوشمند شد.

این گوشی هوشمند 230 یورویی به واسطه بهره مندی از قابلیت های خود در کنار قیمت بسیار مناسبی که داشت توانست خیلی زود نظر مثبت کاربران را جلب کند و به یکی از محبوب ترین میان رده های شرکت کره ای تبدیل گردد. در نتیجه این موضوع، شرکت تصمیم گرفت جانشین این محصول را هم راهی بازار کند تا بدین ترتیب این عملکرد خوب همچنان حفظ گردد. برای گلکسی A22 5G از نمایشگر 6.6 اینچی با پنل LCD و وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتز استفاده شده که کیفیت خوبی دارد. قلب تپنده این گوشی را پردازنده Dimensity 700 تشکیل می دهد که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

در سیستم دوربین این گوشی هوشمند سه لنز وجود دارد که شامل 48 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور سنجش عمق میدان می گردد. برای دوربین سلفی هم یک سنسور به بزرگی 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که به شکل 7 در مرکز نمایشگر تعبیه شده است. بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت منبع تغدیه این گوشی را تأمین می نماید که با شارژر سریع 15 واتی شارژ می گردد. احتمالا در رورهای آینده اخبار دقیق تری از مشخصات گلکسی A23 5G منتشر می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای نو گلکسی A23 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای نو گلکسی A23 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید