بعضی مشخصات و تصاویر رندر گوشی ناتینگ فون 2a فاش شد

به گزارش وبلاگ سایه، آن طور که به نظر می رسد، شرکت ناتینگ در اواخر ماه فوریه امسال میلادی (اواخر بهمن ماه 1402) میخواهد از جدیدترین محصول خود که یک گوشی هوشمند میان رده است، رونمایی کند. این گوشی هوشمند که احتمالاً ناتینگ فون 2a نام دارد، هم از نظر مشخصات فنی و هم از نظر ظاهری نسخه ارزان گوشی ناتینگ فون 2 خواهد بود که با قیمت کمتری نیز نسبت به این گوشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به همین دلیل، یک افشاگر آلمانی تصاویری از این گوشی هوشمند میان رده ناتینگ را در فضای مجازی منتشر نموده که اطلاعاتی در خصوص طراحی، قیمت و رنگ های قابل عرضه آن به ما می دهد.

بعضی مشخصات و تصاویر رندر گوشی ناتینگ فون 2a فاش شد

گوشی پرچم دار ناتینگ فون 2 از تراشه پرچم دار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک به عنوان قلب تپنده بهره می برد، اما طبق شایعات گوشی میان رده ناتینگ فون 2a احتمالاً با پردازنده Dimensity 7200 مدیاتک روانه بازار خواهد شد که یک پردازنده 4 نانومتری با هسته های Cortex-A715 و با قابلیت پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی است. به گفته افشاگر معروف آلمانی یعنی رولاند کوانت، این گوشی هوشمند نو با قیمتی کمتر از 400 یورو (440 دلار) در دسترس خواهد بود. بعلاوه بنیانگذار ناتینگ یعنی کارل پی با انتشار پستی در یکی از شبکه های اجتماعی خود به طور خاص اشاره نمود که گوشی هوشمند نو این شرکت در دو نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ های مشکی و سفید روانه بازار می گردد.

رندرهایی که اخیراً از این گوشی هوشمند منتشر شده، طراحی کلی ناتینگ فون 2a را نشان می دهند که اگرچه خیلی واضح نیستند، اما می توان المان های طراحی گوشی هوشمند ناتینگ فون 2 را در طراحی این گوشی به وضوح مشاهده کرد. بر اساس شایعاتی که قبلاً منتشر شد، این گوشی هوشمند نو ناتینگ از تعداد نوارهای LED کمتری نسبت به ناتینگ فون 2 بهره می برد و یک سیستم دوربین دوگانه افقی که یادآور طراحی گوشی های قدیمی تر مانند گلکسی S10 سامسونگ است، در پنل پشتی این گوشی تعبیه خواهد شد. گفته می گردد که سنسور اصلی و سنسور فوق عریض این گوشی، هر دو دقتی 50 مگاپیکسلی دارند. انتظار می رود که در هفته های آینده اخبار دقیق تر و بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند نو ناتینگ فون در رسانه های خبری منتشر گردد.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "بعضی مشخصات و تصاویر رندر گوشی ناتینگ فون 2a فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مشخصات و تصاویر رندر گوشی ناتینگ فون 2a فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید