اولین شاسی بلند غول اسپرت ایتالیایی!، عکسبه این علت عجیب و باورنکردنی ، ماشین زرد رنگ خریداری کنید!، عکسهاچ بک اروپایی تازه بازار ایران را بشناسید، معرفی اشکودا اسکالا، عکس

به گزارش وبلاگ سایه، آمالگام کالکشن، برند بریتانیایی که به عنوان متخصص ساخت ماکت های حرفه ای شناخته می گردد، از نسخه ماکت فراری پوروسانگوئه رونمایی کرد. این برند با استفاده از رابطه طولانی مدت خود با سازنده خودروهای اسپرت و سوپراسپرت ایتالیایی، برای ارائه یک مدل واقعا عالی، هرچند بسیار گران قیمت، این ماکت را روانه بازار نموده است.

اولین شاسی بلند غول اسپرت ایتالیایی!، عکسبه این علت عجیب و باورنکردنی ، ماشین زرد رنگ خریداری کنید!، عکسهاچ بک اروپایی تازه بازار ایران را بشناسید، معرفی اشکودا اسکالا، عکس

امیرمسعود عابدین: آمالگام کالکشن مستقر در بریستول بوده و در سال 1985 تأسیس شد.این شرکت در ابتدا بر ایجاد مدل های معماری برای معماران برجسته بریتانیایی و آلمانی آن روز متمرکز بود.بعلاوه خدمات نمونه سازی محصول، به ویژه ساخت قطعات برای اولین جاروبرقی Dyson را ارائه داد.

مجموعه آمالگام در سال 1995 آغاز به ساخت ماکت خودروها کرد و با فراری در سال 1998 شریک شد.این شرکت به علت ایجاد مدل های بسیار دقیق از ماشین های معروف، مانند استون مارتین DB5 Vantage و بوگاتی ویرون، و غیره شناخته شده است.

برای ساخت پوروسانگوئه در مقیاس 1:8، آمالگام از طرح های اصلی CAD، کدهای رنگ و معینات واقعی مواد فراری و بعلاوه هزاران قطعه دقیق مهندسی شده به علاوه عکس برداری و قطعات فلزی با ماشینکاری CNC استفاده نموده است.

بیشتر بخوانید:

به این علت عجیب و باورنکردنی ، ماشین زرد رنگ خریداری کنید!/عکس

هاچ بک اروپایی نو بازار ایران را بشناسید/معرفی اشکودا اسکالا/عکس

فراری پوروسانگوئه با مقیاس 1:8 ساخته می گردد که طول آن بیش از 24 اینچ یا 62 سانتی متر است.تیم آمالگام برای ساخت این ماکت به بیش از 3000 ساعت زمان احتیاج داشتند و هر یک از 199 ماکت پوروسانگوئه، به بیش از 300 ساعت کار برای تکمیل احتیاج دارند.

این شرکت می گوید که در خاتمه هر ساخت، مدل ها به وسیله هر دو تیم مهندسی و طراحی مورد آنالیز دقیق قرار می گیرند تا از صحت کامل نمایش اطمینان حاصل گردد.

قیمت پایه از 15 هزار و 955 دلار آغاز می گردد که با رنگ بیرونی قرمز و داخل مشکی عرضه می گردد.در حالی که نسخه Bespoke قیمت را به 20 هزار و 795 دلار افزایش می دهد.برای این نوع نسخه، مشتریان می توانند رنگ داخلی، طرح رینگ را معین نمایند.

مسلماً این خودرو بسیار مقرون به صرفه تر از پوروسانگوئه واقعی با برچسب قیمتی 400 هزار دلار است.پوروسانگوئه در دنیای واقعی دارای موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 715 اسب بخار و شتاب 3.3 ثانیه ای است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سایه مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "اولین شاسی بلند غول اسپرت ایتالیایی!، عکسبه این علت عجیب و باورنکردنی ، ماشین زرد رنگ خریداری کنید!، عکسهاچ بک اروپایی تازه بازار ایران را بشناسید، معرفی اشکودا اسکالا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شاسی بلند غول اسپرت ایتالیایی!، عکسبه این علت عجیب و باورنکردنی ، ماشین زرد رنگ خریداری کنید!، عکسهاچ بک اروپایی تازه بازار ایران را بشناسید، معرفی اشکودا اسکالا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید