رضایی کوچی: نباید کسب و کارهای خرد را تنها گذاشت ، خیرین به یاری کسب و کارها بشتابند

به گزارش وبلاگ سایه، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط بروز و شیوع ویروس کرونا نباید بعضی از کسب و کارهای خرد را تنها گذاشت و بنده پیشنهاد می کنم خیرین به این مقوله ورود نموده و بخشی از کار را برعهده بگیرند.

رضایی کوچی: نباید کسب و کارهای خرد را تنها گذاشت ، خیرین به یاری کسب و کارها بشتابند

محمدرضا رضایی کوچی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی وبلاگ سایه با اشاره به حمایت از کسب و کار های خُرد پیرو تهدید ویروس کرونا در کشور، گفت: اگر ما می خواهیم مردم در خانه بمانند احتیاج است دولت از بسیاری از مشاغل حمایت کند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر درآمد بعضی از افراد وابسته به خروج این افراد از خانه است لذا دولت باید درنظر دریافت این مسئله باید از بعضی مشاغل اینچنینی حمایت کند.

رئیس کمیسیون عمران توضیح داد: بعضی از مشاغل در حال حاضر در ورطه تعطیلی است و اگر از این افراد حمایت نگردد زندگی آنها دچار مشکل خواهد شد بنابراین دولت باید با این اقشار همراهی لازم را داشته باشد.

این نماینده مجلس تاکید نمود: در این شرایط نباید کسب و کارهای خرد را تنها گذاشت و بنده پیشنهاد می کنم خیرین به این مقوله ورود نموده و بخشی از کار را برعهده بگیرند.

رضایی کوچی اظهارداشت: همچنین دولت می توان در این شرایط در زمینه اقساط بدهی صاحبان کسب و کار های خُرد به بانک ها، تمهیداتی در نظر گیرد تا این افراد با تاخیر بدهی های مربوط به تسهیلات خود را پرداخت نمایند و یا اینکه پرداخت های مالیاتی و بیمه آن ها با فرصت چند ماهه اعمال گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رضایی کوچی: نباید کسب و کارهای خرد را تنها گذاشت ، خیرین به یاری کسب و کارها بشتابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی کوچی: نباید کسب و کارهای خرد را تنها گذاشت ، خیرین به یاری کسب و کارها بشتابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید