رد پای جوانمردان در سنگلج ، مرامنامه؛ یاری به نیازمندان با چراغ های خاموش

به گزارش وبلاگ سایه، اعضای انجمن خیریه گمنام محله سنگلج مرامنامه خودشان را دارند و یکی از اصولی که به آن پایبندند یاری و خدمت به محرومان و اقشار ضعیف و کم برخوردار با چراغ های خاموش و گمنامی در بین مردم است.

رد پای جوانمردان در سنگلج ، مرامنامه؛ یاری به نیازمندان با چراغ های خاموش

وبلاگ سایه - رضا نیکنام : درانجمنخیریه گمنام محله سنگلج افراد و چهره های شناخته شده ای حضور دارند؛ از فوتبالیست، بازیگر گرفته تا بازاریان، کارمندان و پزشکان. جالب اینکه در لیست دانش آموزان و خانواده های نیازمندی که به وسیله اعضای خیریه گمنام شناسایی و مورد حمایت آنان قرار گرفته اند، بعضی ساکن نقاط حاشیه ای و دور افتاده تهران مثل رباط کریم و اسلامشهر تا شهر ری و شمیران هستند.

خواندنی های بیشتر را اینجا دنبال کنید

این گروه خیر و نیکوکار گرچه در موضوعات مختلفی به مردم خدمت می نمایند اما در چند سال اخیر با توجه به شرایط مالی مردم، توجه ویژه ای به قشر دانش آموز و در حال تحصیل داشته اند تا مبادا به خاطر شرایط مالی خانواده از تحصیل باز بمانند. در بین آنها بچه هایی هستند که به دلایل مختلف مثل جدایی والدین و یا فوت آنان، سر پرستی ندارند برای همین مجبورند در کنار درس و مدرسه، کارنمایند.

اعضای خیریه گمنام سنگلج در ایام و مناسبت های مختلف دردفتر شورای محل واقع در بوستان دکتر حسابی گرد هم می آیند و برای حمایت و یاری به اقشار محروم و ضعیف جامعه برنامه ریزی می نمایند.

حمید عطایی اولین کسی است که در دفتر این انجمن خیریه با او آشنا می شویم و پای صحبت هایش می نشینیم:سابقه فعالیت این خیریه بیش از 20 سال می رسد و دکترمحسن بهشتی پور بانی و موسس این انجمن خیریه است. سال جاری بیش از 500 دانش آموز نیازمند و محروم در نقاط مختلف شناسایی و به یاری خیرین از لوازم التحریر، کیف، کوله پشتی و پوشاک مناسب برخوردار شدند تا به مدرسه بروند و پای کلاس درس و مشق بنشینند و از تحصیل عقب نمانند.

عطایی عنوان می نماید که افراد خیری که با این خیریه همکاری دارند از طبقات اجتماعی و گروه های مختلفی اند. بسیاری از افرادی که در کارهای خیرخواهانه مشارکت می نمایند، اینگونه هستند. جوانمردانی که در پی کسب اعتبار و معروفیت نیستند و تنها برای رضایت پروردگار قدم بر می دارند. افرادی که می توانند با این انجمن خیریه گمنام همراه شوند فرصت را از دست ندهند چراکه در این دفتر به روی همه باز است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رد پای جوانمردان در سنگلج ، مرامنامه؛ یاری به نیازمندان با چراغ های خاموش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پای جوانمردان در سنگلج ، مرامنامه؛ یاری به نیازمندان با چراغ های خاموش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید