دین محمدی: تیم ملی فوتبال ایران در تمام ملاقات ها محکوم به پیروزی است

به گزارش وبلاگ سایه، سیروس دین محمدی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در تمام ملاقات ها تیم ملی ایران محکوم به پیروزی است و نباید کوچک ترین لغزشی داشته باشد.

دین محمدی: تیم ملی فوتبال ایران در تمام ملاقات ها محکوم به پیروزی است

به گزارش، سیروس دین محمدی ، در مورد شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: شک نکنید که این باخت از لحاظ روحی و روانی خیلی تاثیرگذار بود و حتما در بازی های برگشت شرایط سخت تری در انتظار تیم ملی است. در تمام ملاقات ها، تیم ملی ایران محکوم به کسب پیروزی است و نباید کوچک ترین لغزشی داشته باشد. اگر تیم ملی بخواهد خوب بازی کند، بدون شک همه تیم ها را با اختلاف 3 یا 4 گل شکست می دهد.

وی ادامه داد: در فاز تهاجمی هافبک ها به خط حمله اضافه نمی شدند و این در حالی است که کادرفنی تیم ملی نباید اجازه می داد بازیکنان عراق به زمین ما بیایند. باید از همان خط میانی زمین آنها را تحت فشار می گذاشتند تا نتوانند خطری روی دروازه تیم ملی ایجاد نمایند. بازیکنان عراق انگیزه بالایی داشتند تا در این ملاقات پیروز شوند و یکی از دلایل برتری تیم ها مقابل یکدیگر در زمین همین انگیزه بالا است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه بعضی از بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی برای درخشش در تیم ملی را ندارند، گفت: وقتی مقابل بحرین شکست خوردیم، همه گفتند یکی از دلایل این باخت هوای شرجی کشور بحرین بود، اما من معتقدم زمانی که بازیکن در تیم ملی حضور پیدا می نماید، باید با بیشترین انگیزه برای دفاع از پیراهنی که بر تن نموده کوشش کند. مردم ما دوست دارند تیم ملی در تمام ملاقاتهایش به پیروزی برسد. در بازی مقابل عراق هم جنگندگی خاصی از بازیکنان ندیدیم.

دین محمدی در سرانجام گفت: وقتی بازیکنی کارت زرد دارد و با عصبانیت بازی می نماید باید کادرفنی آن قدر هوشیار باشد تا آن بازیکن را از زمین خارج نموده و شخص دیگری را جایگزین او کند. به نظرم همین اتفاق باید برای مسعود شجاعی رخ می داد که کادرفنی اعتنای چندانی به این مسئله نکرد. برخلاف کی روش که یک ماه بازیکنان را به صورت کامل در اختیار داشت، ویلموتس زمان خیلی کمی دارد و از این رو باید به او فرصت بدهیم تا شرایط را بهبود ببخشد.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دین محمدی: تیم ملی فوتبال ایران در تمام ملاقات ها محکوم به پیروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: تیم ملی فوتبال ایران در تمام ملاقات ها محکوم به پیروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید