دو نفر در رودخانه های چهارمحال و بختیاری غرق شدند

به گزارش وبلاگ سایه، یک کودک پنج ساله و یک زن 27 ساله در رودخانه های زاینده رود و عزیز آباد اردل در استان چهارمحال و بختیاری غرق شده و جان خود را از دست دادند.

دو نفر در رودخانه های چهارمحال و بختیاری غرق شدند

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از ایرنا، محمود کیانی، فرماندار اردل در استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک زن 27 ساله اهل روستای شهید امامی شهرستان اردل در رودخانه روستای عزیزآباد از سرشاخه های کارون در این شهرستان شامگاه پنج شنبه 18 اردیبهشت غرق شد و جسد این فرد در کمتر از 4 ساعت پایین تر از محل غرق شدگی، نزدیک لوله های برداشت آب شیلات در حوالی روستای ممسنی شهرستان اردل پیدا شد.

کیانی توضیح داد: جسد این فرد به نیروهای اورژانس و امدادگران جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

کودک 5 ساله در رودخانه زاینده رود سامان غرق شد

مورد دیگری از غرق شدگی هم توسط کمال اکبریان. فرماندار سامان اعلام شد: یک کودک 5 ساله در حوالی پل چم خرم در حاشیه رودخانه زاینده رود در این شهرستان شامگاه پنج شنبه غرق شد و جسد وی هنوز پیدا نشده است.

وی اضافه نمود: هم اینک 20 نفر در قالب 3 گروه از جمعیت هلال احمر و باشگاه های رفتینگ برای یافتن این کودک در کوشش هستند.

اکبریان توضیح داد: متاسفانه در حال حاضر حجم بسیار بالای آب رودخانه زاینده رود عملیات جستجوی این کودک غرق شده را سخت نموده است.

وی اضافه نمود: با فرماندار لنجان از توابع استان اصفهان در مجاورت با شهرستان سامان هماهنگ شده تا گروه هایی نیز عملیات جست وجو برای یافتن این کودک غرق شده را در پایین دست رودخانه زاینده رود و در محدوده آن شهرستان شروع نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دو نفر در رودخانه های چهارمحال و بختیاری غرق شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نفر در رودخانه های چهارمحال و بختیاری غرق شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید