خط و نشان مربی ازبکستان برای قلعه نویی و تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ سایه، مربی ازبکستان پیش از ملاقات پایانی تورنمنت کافا، از تقابل با تیم ملی کشورمان به عنوان یک مبارزه بزرگ نام برد.

خط و نشان مربی ازبکستان برای قلعه نویی و تیم ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سایه، مربی تیم ملی ازبکستان پیش از ملاقات پایانی جام کافا مقابل ایران گفت: هر دو تیم سزاوار این بودند که به بازی پایانی راه یابند. تیم ملی ایران بازی های کمتری در مرحله گروهی داشت و به خاطر همین زمان بیشتری برای ریکاوری داشت.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است، ولی ما از آن ها نخواهیم ترسید. خط حمله ایران بسیار قدرت دارد، ولی نباید خط حمله تیممان را فراموش کنیم.

ولادو رادمانوویچ گفت: ما احتیاج داریم در مقابل باهوش باشیم و من مطمئنم که ملاقات جذابی خواهد شد. به نظرم قطعا جدال فردا یک مبارزه خواهد شد.

مربی تیم ملی ازبکستان گفت: ما بازی های ایران را بررسی کردیم و همه چیز را در خصوص آن ها می دانیم. البته ایران نیز ما را می شناسد. من انتظار یک بازی تهاجمی از حریف را دارم و همین بازی تهاجمی باعث می گردد که ما شانس پیدا کنیم.

وی گفت: جزئیات کوچک در دنیای فوتبال مهم است. همواره بازی با تیمی مثل ایران سخت و سخت است، ولی ما سعی داریم که از اشتباهات بازیکنان حریف نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خط و نشان مربی ازبکستان برای قلعه نویی و تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان مربی ازبکستان برای قلعه نویی و تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید