خرید ملک در کانادا

به گزارش وبلاگ سایه، خرید ملک در کشور کانادا و شرایط عمومی آن

نکته ی بسیار مهم قبل از خرید ملک در خاک کانادا این بوده است که شرایط زندگی و مهاجرت در کشور کانادا به چه صورت است و کشور کانادا از چه شرایطی برخوردار است. نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که کانادا به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورها در میان کشورهای دیگر محسوب می گردد و جمعیت این کشور چیزی در حدود 35 میلیون نفر بوده است. کشور کانادا به دلیل نزدیک بودن به آمریکا و داشتن مرز مشترک با این کشور با استقبال بسیار زیادی از سوی متقاضیان مهاجرت در سراسر جهان قرار گرفته است.

خرید ملک در کانادا

مرکز کشور کانادا اوتاوا است و از بهترین شهرهای این کشور می توان به ونکوور و تورنتو اشاره نمود که جزو زیباترین شهرهای این کشور هستند. این شهرها از نظر رتبه بندی در بین 10 شهر برتر جهان قرار گرفته اند و از لحاظ کیفیت زندگی و اجتماعی در صدر کشورهای جهان قرار دارند. زبان محاوره و رسمی این کشور انگلیس و فرانسه بوده است و در این کشور واحد پول دلار کانادا است . از ویژگی های بسیار خوب این کشور نسبت به کشورهای دیگر زبان این کشور است که انگلیسی بوده و مردم مهاجر از کشورهای دیگر دغدغه ی یادگیری زبان را ندارند که یه حسن به شمار میرود.

کشور کانادا به استان های زیادی تقسیم شده است ولی نکته ی مهم این بوده است که تمام این استان ها توانایی جذب کردن سرمایه گذار ها و جذب افراد متخصص را در زمینه های مورد نیاز این کشور دارا هستند و برطبق همین نیازها هر ساله قوانین به روز شده ای در استان ها صادر می گردد ولی ذکر این نکته مهم است که تمام استان ها زیر نظر قوانین دولت فدرال قرار دارند.

موضوع بسیار مهم این بوده است که اگر هدف شما از خرید ملک فقط برای اخذ اقامت کانادا بوده است، باید بدانید راه بسیار خوبی را انتخاب کرده اید و ایجاد کردن یک تجارت بهترین و سریع ترین راه برای اخذ اقامت این کشور می باشد. نکته ی بسیار مهم این است خرید ملک در کانادا صرف نظر از گرفتن اقامت دائم کانادا می تواند راه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بوده و این یک عمل آینده نگری و سرمایه گذاری کردن به طور بلند مدت برای شما به شمار میرود.

اگر شما اقامت کشور کانادا را دارا نیستید و می خواهید با خرید ملک در کانادا اقامت این کشور را کسب کنید اولین قدم برای شما مراجعه کردن به دپارتمان هایی جهت خرید و فروش ملک بوده است. نکته ی مهم این است که افرادی که با کمبود بودجه روبرو می شوند امکان دریافت وام با محاسبه کردن درصد سود بیشتر نیز امکان پذیر بوده است. به این صورت است که شرکت ها و موسسه های مختلف که وظیفه اعطای وام را بر عهده دارند با بستن قرارداد رهنی با مالک وظیفه دارند تا بخشی از هزینه ی ملک پرداخت کنند.

افرادی که قصد خرید ملک در کانادا را دارند و اقامت این کشور را دارا نیستند باید 35 درصد از مبلغ کل ملک را به صورت نقد در همان ابتدای کار پرداخت کنند. نکته ای که حتما باید مد نظر قرار دهید ارتباط داشتن با یک حسابدار یا مشاور کاربلد بوده است. زیرا در هنگام خرید ملک در کشور کانادا به عنوان خریدار شما بایستی همان مالیاتی را بپردازید که یک شهروند اصیل کانادایی پرداخت می کند اما در هنگام فروش خانه ای که خریداری کرده اید شرایط به طور کلی فرق می کند زیرا اداره مالیات این کشور قانون های خاصی برای افراد بیگانه داشته است که برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در این زمینه میبایست به صفحه رسمی و معتبر اداره مالیات این کشور مراجعه کرده و پاسخ تمام سوال های خود را در آن جا بگیرید.

خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور کانادا

این روزها در کانادا به دلیل تقاضای زیاد مردم برای خرید خانه در این کشور شاهد رشد روز افزون زمین و خانه در کشور کانادا هستیم البته که عوامل مالی بسیار خوب کانادا نیز در این رونق خرید و فروش ملک در بازار کانادا تاثیر زیادی داشته است و همیشه شاهد افزایش قیمت ملک هستیم که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب بوده است. ولی آنچه باید به آن توجه خاص و ویژه ای کنیم ارزیابی درست و حساب شده ی امنیت سرمایه گذاری کردن و ریسک های موجود در بازار املاک این کشور بوده است.

البته بحث خطر مصادره اموال در تمام کشورها همیشه جای نگرانی دارد اما وقتی بحث کانادا به میان می آید، همانطور که انتظار داریم رشد مالی مثبت این کشور را شاهد هستیم که این نشان دهنده آن است که در کشور کانادا امنیت مناسب و خوبی برقرار است و به همین دلیل اشخاصی که قصد خرید و فروش ملک و سرمایه گذاری در این کشور را دارند این امکان وجود دارد با خیالی راحت به خرید و فروش ملک پرداخته و جای هیچ گونه نگرانی نبوده است و از خرید خود لذت ببرند.

قوانین خرید ملک در کانادا و بیان شرایط خرید ملک در کشور کانادا

برای افراد غیر مقیم و مقیم در کانادا برای خرید ملک قوانینی وجود دارد که باهم به بررسی آن قوانین می پردازیم. برای آن دسته از افراد غیر مقیم کانادایی که بیشتر از نصف سال را خارج از کانادا در حال زندگی کردن می باشند نیز قوانین مالیاتی وجود دارد اما تفاوت اینگونه می باشد که از پرداخت کردن 15% مالیات مازاد معاف خواهند بود. در نتیجه اگر شما قصد خرید ملک در کانادا را دارید ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت کنید و سپس اقدام به خرید ملک در کانادا کنید زیرا که این کار از نظر حقوقی و مالی بسیار مناسب و به نفع شما خواهد بود.

خرید ملک در کانادا همراه با توصیه های حقوقی

کشور کانادا از نظر اعتبار جهانی در جایگاه بسیار پیروز در زمینه اقتصاد و دیگر زمینه ها قرار گرفته است و دارای امتیاز بسیار بالایی در مقایسه با سایر کشورها بوده است و با اختلاف جزو یکی از بهترین کشورهای جهان است و همه ساله متقاضیان بسیار زیادی از سراسر جهان از جمله ایران نیز در خصوص مهاجرت و سرمایه گذاری به این کشور روی می آورند و افرادی از منظر سرمایه گذاری به خرید ملک در کانادا نگاه می کنند. از ویژگی های بسیار خوب این کشور می توان به سطح کیفیت عالی برای زندگی، نظام بانکی بسیار سالم و سیستم آموزشی به روز با بهره گیری از تازه ترین روش های آموزشی، نرخ پایین مالیات در مقایسه با سایر کشورها، ریسک بسیار پایین سرمایه گذاری، نظام درمانی و خدماتی رایگان، اقتصاد عالی و … همه این ها باعث شده که کشور کانادا یکی از مقاصد مهم بسیار زیادی از مهاجرین در سرتاسر جهان قرار بگیرد.

منبع: اینترنت

به "خرید ملک در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ملک در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید