خبر خوش برای فوتبال دوستان محله دولتخواه

به گزارش وبلاگ سایه، افزایش سرانه های ورزشی یکی از درخواست های همیشگی ساکنان منطقه ها جنوبی شهر است و باتوجه به تعداد زیاد طرفداران رشته فوتبال در جنوب شهر احداث زمین چمن تازه در منطقه19 یک اتفاق خوش برای اهالی آن محسوب می گردد.

خبر خوش برای فوتبال دوستان محله دولتخواه

به گزارش وبلاگ سایه، احداث و راه اندازی زمین چمن مصنوعی تازه اقدامی است که برای رفاه حال اهالی محله دولتخواه جنوبی که یکی از محله های کمتربرخوردار ناحیه3 است در بوستان نسترن صورت گرفته است.

آنطور که شهردار منطقه19 می گوید: این زمین چمن به مساحت 2 هزار مترمربع با کیفیت بالا و سهولت بازی در نوع خود کم نظیر با هدف بهره مندی ساکنان از امکانات ورزشی و تفریحی و به طور کلی افزایش سرانه های ورزشی در محله های کمتربرخوردار ساخته شده است.

تورج فرهادی با بیان اینکه چمن این بوستان پس از زیرسازی و اجرای لایه ژئوتکستایل، سیلیس و گرانول نصب شده و خط کشی آن به انتها رسیده است، می گوید: بخش سرپوشیده ای به مساحت 30 متر مربع مجهز به سرویس بهداشتی، انباری و رختکن هم در اینجا ایجاد شده که با اجرای عملیات خاکبرداری، فونداسیون، آرماتور بندی، اسکلت بتنی، تأسیسات برقی و مکانیکی، نازک کاری، نصب در و پنجره و حفر چاه جذبی به بهره برداری رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش برای فوتبال دوستان محله دولتخواه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای فوتبال دوستان محله دولتخواه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید