خبرنگاران چهار هزار و 500 کیلوگرم روغن جامد در سلسله توزیع شد

به گزارش وبلاگ سایه، خرم آباد - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلسله گفت: در راستای برطرف کمبود کالاهای اساسی و تنظیم قیمت اجناس در بازار چهار هزار و 500 کیلوگرم روغن جامد در سطح فروشگاه های معتبر شهرستان توزیع شد.

خبرنگاران چهار هزار و 500 کیلوگرم روغن جامد در سلسله توزیع شد

یوسف مرادی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سایه گفت: این میزان روغن جامد خوراکی با هماهنگی کارگروه مالی و تنظیم بازار شهرستان در سطح شهر الشتر توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع به نرخ مصوب تنظیم بازار روغن جامد، بیان نمود: سهمیه تخصیصی بخش فیروزآباد نیز به میزان هفت هزار کیلوگرم روغن ترکیبی تامین شده و فردا در سطح این بخش توزیع خواهد گشت.

مرادی با اشاره به اینکه به زودی 20 تن روغن ترکیبی در چند نقطه با در نظر دریافت تراکم جمعیتی در سطح الشتر مجددا توزیع خواهد گشت، افزود: پیگیری برای جذب اختصاص سهمیه جدید روغن خوراکی به این شهرستان در دست اقدام است که به محض جذب توزیع خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلسله ادامه داد: همشهریان در صورت مشاهده تخلف (احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا و خدمات و یا فروش اجباری کالاها) با شماره 124 بازرسان صنعت معدن و تجارت و سامانه 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

شهرستان سلسله با 2 بخش مرکزی و فیروزآباد و 75 هزار نفر جمعیت در شمال لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران چهار هزار و 500 کیلوگرم روغن جامد در سلسله توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار هزار و 500 کیلوگرم روغن جامد در سلسله توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید