خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان فاقد ماسک تذکر زبانی می دهد

به گزارش وبلاگ سایه، تهران-خبرنگاران- سرپرست پلیس پیشگیری تهران عظیم گفت: از صبح امروز-چهارشنبه- به مدت 4 روز ماموران کلانتری و سرکلانتری های 11 گانه به شهروندان فاقد ماسک که در معابر تهران تردد می نمایند، تذکر زبانی می دهند.

خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان فاقد ماسک تذکر زبانی می دهد

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ سایه از اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این موضوع شرح داد: مأموران در این رابطه، شهروندان را به استفاده از ماسک ترغیب خواهند کرد و این روال (تذکر زبانی) تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: درباره جریمه نقدی برای افراد فاقد ماسک و سازکار اجرایی آن نیز تصمیم گیری خواهد شد و جزئیات آن متعاقباً به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش وبلاگ سایه، با شیوع موج جدید بیماری کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از این ویروس مهلک، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به اجباری کردن ماسک برای شهروندان در تهران گرفته و براین اساس افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون جریمه نقدی می شوند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، شمار جانباختگان بیماری کووید 19 تا ظهر 23 مهر 279 نفر بوده که مجموع فوتی های در اثر کرونا در کشور به 29 هزار و 349 نفر رسید و 30 استان همچنان در شرایط قرمز یا هشدار کرونا است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان فاقد ماسک تذکر زبانی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان فاقد ماسک تذکر زبانی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید