خبرنگاران ماماهای بیمارستان مهریز تجلیل شدند

به گزارش وبلاگ سایه، یزد- خبرنگاران- در مراسمی که با حضور جمعی از مسوولان و کارکنان بهداشت و درمان مهریز روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی(16 اردیبهشت) ماما برگزار گردید، 10 نفر از فعالان بخش مامایی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان تجلیل شدند.

خبرنگاران ماماهای بیمارستان مهریز تجلیل شدند

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اقدام ها و افتخارهای ماماهای بیمارستان مهریز ، گفت : این مرکز با کوشش کارکنان مامایی خود افتخار زیادی را در استان و سطح کشور به دست آورد که تنها بیمارستان دریافت نماینده لوح دوستدار مادر در استان است .

دکتر محمدحسین زارع با بیان اینکه روز ماما فرصت خوبی است تا از خدمات این قشر قدردانی گردد، ادامه داد: روز ماما، مقدس است که شیرین ترین میوه بشر که تولد انسان است از سوی ماما انجام می گردد و باید این افراد شکرگزار خداوند باشند که چنین شغل با ارزشی نصیب آنها شد .

وی درصد سزارین در بیمارستان مهریز را بسیار پایین دانست و اظهارداشت: فعالیت ماماهای این مرکز موجب شد بانوان باردار بدون نگرانی به این مرکز مراجعه نمایند .

همچنین کارشناس مامایی و نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تجلیل از فعالیت ماماهای مهریز، گفت: بلوک زایمان این بیمارستان مفتخر است که توانسته خدمات استاندارد را با بهترین کیفیت به مادران مراجعه نماینده ارائه دهد.

فاطمه قاسمی ادامه داد : بیمارستان مهریز در راستای استاندارد سازی شاخص های سلامت مادر و نوزادن کارهای بسیار خوبی را انجام داد.

همچنین سرپرست بیمارستان مهریز، گفت: نیروهای مامایی با همت و کوشش خود موفقیت های ارزنده ای را برای استان یزد و شهرستان به دست آوردند .

دکتر رضا فلاح اضافه کرد: گستره فعالیت ماماها مشاوره و مراقبت های دوران بلوغ ، بارداری ، زایمان و غربالگری است و این امر نشان دهنده اهمیت این حرفه در نظام سلامت کشور است .

بیمارستان مهریز از جمله بیمارستان نمونه کشوری در اجرای دستورالعمل های زایمان طبیعی و تکریم مادر باردار و تنها بیمارستان دریافت نماینده لوح دوستدار مادر در استان یزد است.

16 اردیبهشت روز جهانی ماما نامگذاری شد.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ماماهای بیمارستان مهریز تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماماهای بیمارستان مهریز تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید