خبرنگاران فرمانداری بیرجند رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کرد

به گزارش وبلاگ سایه، بیرجند - خبرنگاران - فرماندار بیرجند گفت: فرمانداری بیرجند برای سومین سال متوالی براساس شاخص های ارزیابی تعریف شده توسط وزارت کشور، توانست رتبه نخست را بین فرمانداری های استان خراسان جنوبی کسب کند.

خبرنگاران فرمانداری بیرجند رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کرد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری بیرجند، علی ناصری افزود: بر اساس ارزیابی اجرا شده توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری بیرجند در شاخص های مختلف توانست رتبه نخست را در بین 11 فرمانداری خراسان جنوبی در سال 98 کسب کند.

وی شرح داد: ارزیابی عملکرد سازمان ها یک اصل مهم در جهت کیفیت بخشی به سازمان است و ارزیابی فرایندهای کاری و اجرای بازخوردهای آن موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی ها جبران شود.

ناصری گفت: در مدیریت مدرن، در ارزیابی های دوره ای سازمان، نقاط قوت کاری ارتقا یافته و روش ها و برنامه ها در راستای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی همکاران اصلاح می شود.

وی افزود: ارزیابی ها در سه مرحله انجام می پذیرد که مرحله اول، خودارزیابی و جمع آوری گزارش ها و مستندات مربوط به شاخص های مختلف است و واحدهای به صورت جداگانه و بر اساس مستنداتی که از شرایط عملکرد و پیگیری امور دارند، خودارزیابی انجام می دهند.

فرماندار بیرجند گفت: مرحله دوم نیز توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام می شود و تمامی اطلاعات بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده، سنجش و ارزشیابی انجام می شود.

وی ادامه داد: سپس، مرحله سوم ارزیابی عملکرد که بررسی نهایی است توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام و بر اثر مستندات و اطلاعات دریافت شده از استانداری ها، نمره نهایی فرمانداری ها اعلام می شود.

وی اعلام نمود: برابر ارزیابی اجرا شده از سوی کارشناسان وزارت کشور در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی، فرمانداری بیرجند توانست براساس مستندات ارائه شده با کسب 899.6 امتیاز از 1000 امتیاز (تحقق 89.96 درصد) رتبه نخست را در بین فرمانداری های استان خراسان جنوبی کسب کند.

فرماندار بیرجند تحقق این موفقیت مهم را نشات گرفته از اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی در انجام امور محوله دانست و تاکید کرد: باید به منظور بهبود مستمر عملکرد؛ ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود، در دستور کار همه معاونت ها و بخشداری قرار گیرد.

فرمانداری بیرجند به صورت پیاپی در سالهای 98، 97 و 96 رتبه اول ارزیابی و در سال 95 رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرمانداری بیرجند رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرمانداری بیرجند رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید