حضور در المپیک توکیو آخرین فرصت من است، نمی خواهم مرد برنزی باشم

به گزارش وبلاگ سایه، جنگ ایلدیم دارنده دو مدال برنز کشتی فرنگی المپیک و دنیا از کشور ترکیه گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا باید در خانه بمانیم و مجبور هستیم تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری کنیم. البته انجام ورزش در خانه برای ورزشکاران حرفه ای با دشواری هایی همراه است، چراکه احتیاج به انجام حدود 5 ساعت تمرین در روز را دارند.

حضور در المپیک توکیو آخرین فرصت من است، نمی خواهم مرد برنزی باشم

وی توضیح داد: به هرحال سلامت انسان از هرچیزی بالاتر است و ما کار درست را انجام می دهیم که در خانه می مانیم. فرصتی پیش آمده که بیشتر در کنار خانواده خود باشیم چراکه حدود نیمی از سال را به دلیل اردوها و مسابقات از آنها دور بودیم.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ترکیه اضافه نمود: می توانم برای پسر شش ساله و دختر کوچکم وقت بیشتری بگذارم، سال های قبل نتوانستم وقت زیادی برای پسرم بگذارم و دیدن عظیم شدن دختر نوزادم بسیار خوشایند است.

ایلدیم در خصوص تعویق المپیک 2020 توکیو گفت: آرزویم قهرمانی در المپیک است و برای این مسابقات بسیار کوشش و تمرین کردم، بازی های المپیک توکیو سال آینده برگزار می گردد و این برای من بسیار مهم است که در آنجا می توانم یک مدال طلا کسب کنم و بسیار برای حضور در آن مشتاقم. زمان خوبی وجود دارد که بتوانم نواقص خود را رفع کنم و قهرمان المپیک شوم.

این کشتی گیر 34 ساله با بیان اینکه المپیک توکیو آخرین فرصت او محسوب می گردد گفت: ممکن است نتوانم در المپیک 2024 شرکت کنم و بنابراین حضور در المپیک توکیو برایم مهم است. فکر می کنم اوج کارم را در آنجا تجربه خواهم کرد و این سومین تجربه المپیک من خواهد بود. من در المپیک قبلی مدال برنز کسب کردم و نامم به نام مرد برنزی المپیک شناخته می گردد. می خواهم قبل از خداحافظی از کشتی مدال برنز را به طلا تبدیل کنم و از نظر روانی و بلوغ تجربی و فنی، قادر به انجام این کار هستم. تنها هدف و آرزوی من طلای المپیک است.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا در دنیا گفت: اگر در خانه بمانیم در مدت کوتاهی می توانیم از پس آن برآییم. هیچ چیز مهمتر از سلامتی عزیزانمان نیست و من می خواهم که فاصله اجتماعی رعایت گردد. کوچک ترین رفتار و بی دقتی ما می تواند برای زندگی دیگران هزینه داشته باشد. ماندن در خانه کاری است که دیگر کشورهای درگیر با این ویروس انجام می دهند و فکر می کنم مردم کشورم نیز از این موضوع آگاهی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور در المپیک توکیو آخرین فرصت من است، نمی خواهم مرد برنزی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در المپیک توکیو آخرین فرصت من است، نمی خواهم مرد برنزی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید