حسینی: تیمی که زمین تمرین و مسابقه خوب ندارد، نباید اردوی خارجی برود، مقابل استقلال نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

به گزارش وبلاگ سایه، سرمربی تیم فوتبال پیکان از حریف فردای تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به عنوان یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر ایران یاد کرد و مقابل این تیم نباید اشتباه نمایند.

حسینی: تیمی که زمین تمرین و مسابقه خوب ندارد، نباید اردوی خارجی برود، مقابل استقلال نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سایه، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: ما با یکی از آماده ترین تیم های ایران بازی داریم که به حق قهرمان نیم فصل شد و تیمی منظم و شکیل به شمار می آید.

وی اضافه نمود: تقابل با استقلال و این تیم آماده، کار ما را سخت می نماید و امیدوارم که از بازی لیگ مقابل این تیم خوب، درس گرفته باشیم، اشتباهات مان را تکرار نکنیم و یک بازی خوب انجام بدهیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. بازی هم حذفی است و حتماً باید یک تیم برنده این بازی باشد. امیدوارم یک بازی پایاپای انجام بدهیم و کم اشتباه ترین بازی مان را فردا برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه کرونا در اردوی تیم فوتبال استقلال شدت گرفته است و احتمال لغو بازی نیز وجود دارد، گفت: این را تازه شنیدم. باید ببینیم قانون در این زمینه چه می گوید و ما تابع قانون هستیم. شاید این اتفاق برای ما هم رخ بدهد، اما خاطرم هست این اتفاق فصل گذشته برای تیم ذوب آهن افتاد که بازی شان برگزار گردید.

حسینی درباره شناختش از تیم استقلال گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید از آن بازی درس بگیریم. سعی کردیم شناخت خوبی از استقلال پیدا کنیم و مقابل چنین تیم هایی شما حق اشتباه ندارید، وگرنه تنبیه می شوید. امیدوارم هم خودم و هم بازیکنانم از بازی اخیرمان در لیگ برتر درس گرفته باشیم و بازی بهتری را انجام دهیم.

وی راجع به اینکه بازیکنان تیمش مدنظر چند تیم قرار گرفته اند و تصمیم او در نیم فصل چیست، گفت: بالاخره تیم های سازنده ای مثل پیکان این داستان را داشته و دارند، به خصوص این فصل که تیمی جوان تر، شاداب و سرزنده داریم و فوتبال زنده و پویایی انجام می دهیم. باید ببینیم سیاست باشگاه چیست، اما من اعتقاد دارم، این فصل برای این بازیکنان برترین تیم همین پیکان است. جابه جا شدن بازیکن و گرفتن تصمیم احساسی برای یک بازیکن، می تواند خیلی خطرناک باشد و شاید آنها نتوانند قابلیت خود را نشان بدهند. پیکان بستری را فراهم نموده است که بازیکنان بتوانند قابلیت خود را نشان بدهند و به نظر خودم برترین جا برای بازیکنان پیکان، پیکان است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به صحبت های زیادی که درباره عملکرد علیرضا کوشکی شده و این بازیکن مورد توجه باشگاه های دیگر قرار گرفته است، اظهار داشت: به نظرم نباید به این میزان صحبت گردد. کوشکی بازیکنی است که این فصل مدام بازی می نماید. این صحبت ها روی عملکرد این جوان خوب تأثیر منفی می گذارد و به نظرم بازی قبلی هم به خاطر همین صحبت ها بود که او نتوانست کیفیت خوبی نشان بدهد. برترین جا برای کوشکی همین پیکان است و حالا حالاها باید بجنگد و کوشش کند تا کیفیتش را بالاتر ببرد.

حسینی در خصوص اینکه بعضی کارشناسان می گویند نیم فصل اول لیگ برتر بی کیفیت ترین نیم فصل طی فصول اخیر بوده است و شاید این مسئله به کیفیت زمین ها برگردد، گفت: من با این ایده مخالفم و واقعاً نیم فصل سختی داشتیم. تیم ها خوب دفاع کردن را یاد گرفتند و این کار را سخت می نماید. فوتبال جهان را هم نگاه کنید، کار سخت شده است و تیم ها همدیگر را تحت فشار می گذارند. البته با این صحبت که درباره زمین ها می گردد، موافق هستم. کیفیت زمین ها پایین آمده و مسئولان ما باید یاد بگیرند که برای بالا بردن کیفیت زمین ها خرج نمایند. زمین فوتبال خوب درست کردن هزینه می خواهد و انگار قرار نیست این مسئله در فوتبال ما جا بیفتد و مدیران نمی خواهند برای زمین خوب هزینه نمایند. باید هزینه خوبی برای کیفیت زمین گردد و در جهان هم برای کیفیت زمین ها پول خوب هزینه می گردد تا فوتبالی خوب به نمایش گذاشته گردد.

وی درباره اینکه آیا فشردگی مسابقات اجازه می دهد تیم ها کار تاکتیکی انجام دهند، گفت: نه، اما همه جای جهان همین است. در تمام جهان بازی ها از ما هم فشرده تر است و ما باید عادت کنیم و ما خودمان را به آنها برسانیم. دوران بازی کردن هر هفت روز یک بار گذشته و باید همین پنج روز یک بار بازی کنیم و خودمان را عادت بدهیم. یک مسئله هم روی کیفیت ما این است که بازیکنان خوب ما به خارج از کشور می فرایند و ما نمی توانیم بازیکن خوب خارجی جذب کنیم. نیم فصل اول خوب و پویایی داشتیم، اما از نظر سخت افزاری، ورزشگاه و زمین های فوتبال باید فکر و چاره ای اندیشده گردد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره لغو ممنوعیت برپایی اردوی خارجی برای باشگاه ها گفت: فوتبالی که زمین تمرین و بازی خوب ندارد، نباید به اردوی خارجی برود. ما باید این پول را هزینه زیرساخت نموده و زمین تمرین و مسابقه خوب درست کنیم. وقتی شما زمین ندارید، چرا باید به خارج از کشور بروید و اردو بزنید؟! این نظر من است و شاید اشتباه کنم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که به عنوان یک باشگاه حرفه ای بازیکنانش را در طول روز چند ساعت در اختیار دارد، توضیح داد: اگر می خواهید بگویید که ما مثل خارجی ها نیستیم، خب نیستیم. آنها از ما حرفه ای تر هستند، امکانات شان بیشتر است و بازیکنان را بیشتر از ما در اختیار دارند. ما در روز سه ساعت بازیکنان را در اختیار داریم، اما چون باشگاه خوابگاه دارد، بعضی بازیکنان هم در خوابگاه اسکان دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسینی: تیمی که زمین تمرین و مسابقه خوب ندارد، نباید اردوی خارجی برود، مقابل استقلال نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: تیمی که زمین تمرین و مسابقه خوب ندارد، نباید اردوی خارجی برود، مقابل استقلال نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید