جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با نوبخت برای بودجه، صالحی امیری: نباید انتظاری ایجاد کنیم که غیرقابل باور باشد

به گزارش وبلاگ سایه، قهرمانان ما بدانند آنچه در توان ما بود برای بازیهای 2020 گذاشتیم. همین الان با نوبخت جلسه ای داشتم و پیگیر منابع بود. پنجشنبه هم با آقای جهانگیری جلسه داشتم. دائم در جلسه هستیم تا بتوانیم منابع را تامین کنیم اما شرایط کشور خاص است. باور داریم غرور و غیرت شما ورزشکاران مثال زدنی است.

جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با نوبخت برای بودجه، صالحی امیری: نباید انتظاری ایجاد کنیم که غیرقابل باور باشد

رئیس کمیته ملی المپیک امروز در مورد بودجه نشستی با نوبخت داشت.

به گزارش فارس، سیدرضا صالحی امیری هم در این مراسم خطاب به ورزشکاران گفت: کاری با شما نداشتیم، هیات اجرایی، سرپرست کاروان و همه دوست داشتیم شما را از نزدیک ببینیم. می خواستیم پیامی را منتقل کنیم اول اینکه ما و وزارت ورزش از زحمات شما تشکر می کنیم به ویژه از روسای فدراسیون ها که کمتر دیده می شوند.

وی اضافه کرد: قهرمانان ما بدانند آنچه در توان ما بود برای بازیهای 2020 گذاشتیم. همین الان با نوبخت جلسه ای داشتم و پیگیر منابع بود. پنجشنبه هم با آقای جهانگیری جلسه داشتم. دائم در جلسه هستیم تا بتوانیم منابع را تامین کنیم اما شرایط کشور خاص است. باور داریم غرور و غیرت شما ورزشکاران مثال زدنی است.

صالحی امیری ادامه داد: همه این کوشش ها می تواند به سکو و سکه و فراتر از آن به شیرین کامی ملت ختم گردد. ما انتظاری ایجاد نمی کنیم و باید این باور را ایجاد کنیم هر چه در توان دارید به طبق اخلاص بگذارید و بقیه را به خدا واگذار کنید. به عنوان مثال بازیکنان بسکتبال کوشش کردند تا سهمیه بگیرند. کشتی هویت و غرور ماست و در تاریخ ایران زمین از آن یاد می گردد. آنها هم همه کوشش خود را نموده اند. سایر رشته ها هم همین طور بوده است. ما نباید انتظاری ایجاد کنیم که غیرقابل باور باشد.

صالحی امیری با اشاره به حضور تیم فوتبال آیند برای مسابقه انتخابی المپیک، مطرح کرد: تیم فوتبال ما هفته آینده در مسابقه انتخابی حضور پیدا می نماید. ما از تیم امید کوشش حداکثر و بازی جوانمردانه را خواستیم و نتیجه را از خدا می خواهیم. من به نتیجه فکر نمی کنم به این فکر می کنم که کوتاهی کنیم و ملت ما را نبخشند.

منبع: عصر ایران

به "جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با نوبخت برای بودجه، صالحی امیری: نباید انتظاری ایجاد کنیم که غیرقابل باور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با نوبخت برای بودجه، صالحی امیری: نباید انتظاری ایجاد کنیم که غیرقابل باور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید