جریمه لئو مسی به علت نقض قوانین!

به گزارش وبلاگ سایه، مسی بعد از مدت ها انتظار در اولین بازی خود در لیگ آمریکا به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند.

جریمه لئو مسی به علت نقض قوانین!

این ستاره آرژانتینی برنده هفت توپ طلا بعد از انتظاری طولانی به نیویورک رفت در حالی که تماشاگران بی شماری برای تماشا او به استادیوم آمده بودند تا برای لحظه ای هم که شده او را ببینند. تماشاگرانی که برای تماشا جادوی مسی باید تا دقایق سرانجامی مسابقه صبر می کردند. او در دقایق سرانجامی همان چیزی را که تماشاگران می خواستند به آنها داد و یک گل برای پیروزی 2-0 تیمش به ثمر رساند.

اما ملی پوش آرژانتینی پس از آن بازی با وبلاگ سایه صحبت نکرد و به این خاطر امکان دارد که خود را در دردسر ببیند. قوانین MLS حکم می نماید بازیکنان باید در سرانجام بازی ها برای مصاحبه در دسترس باشند. دن کورتمانش، معاون اجرایی بخش ارتباطات، قبل از آغاز بازی در نیویورک، همین موضوع را تایید نموده بود.

مولی درسکا، سخنگوی میامی، پس از بازی گفت که مسی در مقابل مطبوعات قرار نخواهد گرفت و این یعنی او قوانین MLS را نقض نموده است. اکنون احتمال جریمه ابرستاره آرژانتینی وجود دارد، البته پس از آغاز خیره کننده او در ایالات متحده، با 11 گل در 9 پیروزی متوالی و یک جام و 3 امتیاز ابتدایی لیگ، هنوز تصمیمی در خصوص رفتار این بازیکن گرفته نشده است.

منبع:بارسانیوز

منبع: فرارو

به "جریمه لئو مسی به علت نقض قوانین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه لئو مسی به علت نقض قوانین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید