ثبت نام 1040 ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ سایه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، صبح امروز یک دی ماه سالجاری، نشست خبری علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، به مناسبت هفدهمین نمایشگاه سراسری مجازی کتاب استان آذربایجان غربی درسالن حلسات اداره کل با حضور اصحاب رسانه بر گزار شد.

ثبت نام 1040 ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب در استان آذربایجان غربی با حضور ناشران سراسر کشور به مدت هفت روز از (8 تا 14 دی) امسال برگزار خواهد شد، گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی هزار و 40 ناشرناشر از سراسر کشور ثبت نام نموده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 22 ناشر استانی بوده و هزار و 18 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

نوروزی ادامه داد: در نمایشگاه مجازی کتاب استان قرار است کتاب ها را با تخفیف 40 درصدی ارائه کند، مردم می توانند کتاب های مورد احتیاج خود را با 20 درصد تخفیفی که به وسیله ناشر و 20 درصد به وسیله خانه کتاب و ادبیات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری نمایند و هر فرد با کد ملی خود می تواند تا سقف 200هزار تومان خرید داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال 124هزار جلد کتاب عرضه شده که در دوره گذشته 65هزار جلد بود.

نوروزی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب از جهت دسترسی آسان و قابل استفاده تر بودن برای عموم مردم با نمایشگاه فیزیکی فرق دارد، اضافه کرد: 24 ساعته بودن نمایشگاه مجازی، جلوگیری از استفاده غیرمجاز از بن کارتها و توزیع عادلانه، حضور راحت ناشران، افزایش سطح کمی و کیفی نمایشگاه و ارائه نشدن کتاب های تکراری را از مزایای نمایشگاه مجازی مطرح نمود.

این مسئول در خاتمه تاکید نمود: به خاطر مجازی بودن، نمایشگاه باید فضاسازی و اطلاع رسانی به وسیله تمام ارگان ها بیشتر انجام گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ثبت نام 1040 ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 1040 ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید