توزیع هزار بسته معیشتی بین خانوار های نیازمند زرآبادی

به گزارش وبلاگ سایه، معاون جمعیت داوطلبان هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه برای دانش آموزان منطقه ها محروم شهرستان زرآباد برنامه آموزشی و توزیع لوازم التحریر داریم گفت: هزار بسته معیشتی و هزار بسته بهداشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

توزیع هزار بسته معیشتی بین خانوار های نیازمند زرآبادی

به گزارش از ، احمد احمدی معاون جمعیت داوطلبان هلال احمر استان تهران در سفر به چابهار اظهارکرد: در طرح نذر آب 4 سعی خواهیم کرد روستاهای بیشتری در شهرستان زرآباد را آبرسانی کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه برای دانش آموزان منطقه ها محروم شهرستان زرآباد برنامه آموزشی و توزیع لوازم التحریر داریم، افزود: همچنین هزار بسته معیشتی و هزار بسته بهداشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

وی ادامه داد: چند دستگاه اکسیژن ساز و چند کسپول اکسیژن نیاز برای شهرستان زرآباد در نظر گرفتیم که در بانک امانات هلال احمر این شهرستان نگهداری می شوند.

فرماندار شهرستان زرآباد گفت: از 50 روستای بالای 20 خانوار،30 روستای این شهرستان با مشکل اساسی آب روبرو هستند.

نعمت الله نجاری افزود: اجرای طرح نذر آب 4 از طریق جمعیت هلال احمر استان تهران در شهرستان زرآباد مایه خیر و برکت برای مردمان این منطقه از جغرافیای ایران اسلامی است.

نجاری ادامه داد: امیدواریم علاوه بر روستاهای مدنظر برای اجرای طرح آب رسانی،روستاهای بیشتری از این طرح بهره مند شوند تا شاهد رفع مشکل تنش آبی در این شهرستان نو التاسیس باشیم.

وی ادامه داد: حضور تیم بهداشتی و درمانی بالغ بر 15 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در کنار دندانپزشکان و پیراپزشکان جای تقدیر و تشکر از این حرکت انسان محبت آمیز و خداپسندانه جمعیت هلال احمر استان تهران دارد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع هزار بسته معیشتی بین خانوار های نیازمند زرآبادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع هزار بسته معیشتی بین خانوار های نیازمند زرآبادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید