تنور داغ لیگ دوومیدانی با درخشش 6 ورزشکار

به گزارش وبلاگ سایه، دبیر فدراسیون دوومیدانی از چند رکورد ثبت شده در مرحله اول لیگ این رشته تمجید کرد.

تنور داغ لیگ دوومیدانی با درخشش 6 ورزشکار

هاشم صیامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سایه، درباره برگزاری مرحله اول رقابت های لیگ دوومیدانی که شب گذشته به سرانجام رسید، گفت: حضور 11 باشگاه در لیگ سال جاری اتفاق خوبی بود که رخ داد و این تیم ها تنور لیگ را داغ کردند. سال گذشته تیم ها با نام هیئت در لیگ حضور داشتند، اما سال جاری شاهد حضور باشگاه ها هستیم. برای مثال تیم سپاهان حضور خوبی داشته و یکی از مدعیان نیز محسوب می گردد. این حمایت ها از دوومیدانی یاری زیادی به این رشته می نماید و باعث بالاتر رفتن کیفیت لیگ می گردد.

وی اضافه نمود: حضور در لیگ دوومیدانی شاید برای باشگاه ها خیلی جنبه تبلیغاتی نداشته باشد، اما قطعاً به رشد و پیشرفت دوومیدانی ایران یاری زیادی خواهد نمود که باید این موضوع را ارج بنهیم و از تیم های حاضر تقدیر کنیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: بعضی از ورزشکاران در مرحله اول عملکرد خوبی داشتند. پدیده پرتاب وزنه محمدرضا طیبی بود که رکورد خوبی از خود بر جا گذاشت. حمیدرضا کیا نیز در پرش سه گام خوش درخشید و علاوه بر شکستن رکورد جوانان ایران، به مقام نخست دست یافت. علی فتحی گنجی در پرتاب نیزه پیروز به شکستن رکورد جوانان ایران شد و در صدر ایستاد. همچنین محمدحسین ابارقی پس از چهار سال دوری توانست قهرمان دوی 200 متر گردد که نتیجه خوبی برای او محسوب می گردد. باید از مهدی پیرجهان و امیر زمان پور هم نام ببرم که پیرجهان شانس کسب ورودی المپیک را دارد. این ورزشکاران می توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و باید به روند صعودی شان ادامه بدهند.

صیامی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون چه اقدامی برای جلوگیری از اتفاقات فصل گذشته لیگ دوومیدانی و پرداخت شدن قرارداد ورزشکاران نموده است، گفت: سال گذشته موضوع تیم استقلال خاص بود که البته رئیس فدراسیون قول داده است پول قرارداد ورزشکاران این تیم به وسیله اسپانسر تأمین شده و رضایت ورزشکارانش جلب گردد. ما سال جاری کوشش می کنیم که اتفاقات لیگ گذشته رخ ندهد و به همین دلیل قراردادها را محکم بستیم. همچنین باشگاه هایی در لیگ حضور دارند که می توانند به تعهدات خود عمل نمایند.

وی در سرانجام مطرح کرد: مرحله دوم لیگ دوومیدانی 15 و 16 شهریور و مرحله آخر نیز اواخر شهریور برگزار می گردد که میزبان هر دو مرحله تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تنور داغ لیگ دوومیدانی با درخشش 6 ورزشکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنور داغ لیگ دوومیدانی با درخشش 6 ورزشکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید