تعداد خودروی خانوار های ایلامی بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش وبلاگ سایه، شهردار ایلام گفت: تعداد خودرو های شهر ایلام به ازای خانوار از میانگین کشوری بیشتر است.

تعداد خودروی خانوار های ایلامی بالاتر از میانگین کشوری است

بابک محمدی آوندی شهردار ایلام گفت: بیش از 100 هزار خودروی عمومی و شخصی در شهر ایلام تردد دارند.

محمدی گفت: طبق آنالیز های انجام گرفته، میانگین خودرو های کشور به ازای هر چهار نفر یک خودرو و در شهر ایلام به ازای هر 2 نفر یک خودرو است.

وی افزود: با توجه به توسعه شهرنشینی و افزایش جمعیت و خودرو، معابر عمومی و خیابان های ایلام گنجایش تعداد خودرو های بیشتر را برای سال های آینده نخواهد داشت و شهر با معضل ترافیک و راهبندان روبرو خواهد شد.

شهردار ایلام ادامه داد: شهرداری ایلام به همین دلیل طرح مدیریت جامع حمل و نقل ترافیک شهر ایلام با افق 15 ساله را در دستور کار خود قرار داده است.

محمدی آوندی یادآور شد: در این برنامه که با مشارکت مشاوران و کارشناسان امور شهری و ترافیک در دست آنالیز و تدوین است، احتیاجسنجی های زیرساختی و زیربنایی شهر ایلام از جمله پارکینگ طبقاتی، زیرگذر و روگذر، طرح تفصیلی، گذر پیاده رو و دیگر موارد مربوط به ترافیک شهری آنالیز می گردد.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به اطلاعات و داده های جامع آماری همکاری تمام شهروندان ساکن در شهر ایلام مورد احتیاج است، افزود: از روز 29 آبان ماه امسال فرم هایی بین خانواده های ایلامی توزیع می گردد.

شهردار ایلام شرح داد: خانوار در این فرم ها باید به طور دقیق آیتم های مندرج را بنویسد تا طرح مدیریت جامع حمل و نقل و ترافیک شهری ایلام بر اساس آن داده های جامع آماری مردمی تدوین و برای اجرا آماده سازی گردد.

وبلاگ سایه ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعداد خودروی خانوار های ایلامی بالاتر از میانگین کشوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد خودروی خانوار های ایلامی بالاتر از میانگین کشوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید