تصمیمی برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها گرفته نشده است، تغییر فرمانداران در دستورکار نیست

به گزارش وبلاگ سایه، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر اینکه استانداری تهران کوشش می نماید فرمانداران با سابقه را حفظ کند، گفت: تغییر فرمانداران در دستور کار نیست و می خواهیم با همین کادر انتخابات را برگزار کنیم.

تصمیمی برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها گرفته نشده است، تغییر فرمانداران در دستورکار نیست

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

شکراله حسن بیگی در مصاحبه با وبلاگ سایه، گفت: برنامه این است که با کادر موجود انتخابات برگزار کنیم ولی از سوی دیگر پیگیری هایی از سوی نمایندگان مجلس و دیگران در حال اجرا است و انتظار دارند که تغییراتی در استان داشته باشیم.

وی اضافه نمود: به همین دلیل هفته گذشته جایجایی هایی داشتیم ولی فرمانداران را که تجربه داشتند حفظ کردیم در جابجایی هایی که انجام شد فرماندار پاکدشت به بهارستان رفت و فرماندار فیروزکوه به پاکدشت امد و برای فیروزکوه نیز تا روز یکشنبه فرماندار معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: در یکی دیگر از شهرستانهای استان تهران دوستان پیگیر تغییرات هستند اگر آن تغییر انجام گردد اخرین تغییر خواهد بود و در غیر اینصورت فیروزکوه اخرین تغییر محسوب می گردد و برنامه دیگری برای تغییر فرمانداران نخواهیم داشت.

معاون سیاسی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برگزاری انتخابات و فرایند آماده سازی ها گفت: ستاد انتخابات اواسط اسفندماه تشکیل می گردد؛ ملاک ما مهم ترین انتخابات یعنی ریاست جمهوری است که ستاد نیز بر مبنای آن تشکیل می گردد اما برای اینکه کار را آغاز نموده باشیم و هماهنگی های لازم انجام داده باشیم، جلساتی تحت عنوان ستاد هماهنگی انتخابات برگزار نموده ایم.

به گفته حسن بیگی، در این جلسات که به صورت منطقه ای در استان برگزار می گردد تقسیم کار و کمیته ها شکل گرفته اند و عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران شناسایی شده اند تا اموزش های غیرحضوری این نمایندگان انجام گردد. جلسه اموزش پنج استان تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم نیز در تهران برگزار گردید.

وی ادامه داد: در تهران و در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس چهار انتخابات مهمی که هریک سال درمیان برگزار می گردد در سال 1400 برگزار می کنیم بر همین اساس در این حوزه به حدود 28 هزار صندوق رای احتیاج داریم که امیدواریم به یاری خداوند این انتخابات ها را به خوبی برگزار کنیم.

حسن بیگی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک شوراهای شهر و روستا گفت: هیچ تصمیمی هنوز گرفته نشده است ممکن است انتخابات شوراها مثل دوره گذشته شهرهایی که شورای 9 نفره داشتند الکترونیکی باشد اما در این باره هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصمیمی برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها گرفته نشده است، تغییر فرمانداران در دستورکار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمی برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها گرفته نشده است، تغییر فرمانداران در دستورکار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید