تاریخ انتشار بازی Babylons Fall با تریلر نو آن اعلام شد

به گزارش وبلاگ سایه، بازی بعدی از سازندگان بایونتا یعنی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) در اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. بازی بابیلونز فال (Babylons Fall) اعلام شد که در تاریخ 12 اسفند (3 مارچ) عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Babylons Fall با تریلر نو آن اعلام شد

تریلر نو نشان داد که اکشن بازی بابیلونز فال بسیار سریع تر از نمونه های قبلی است. بعلاوه این بازی به کاربران اجازه می دهد تا با دوستان خود و به صورت 4 نفره بازی را کامل نمایند. افرادی که این بازی را پیش خرید نموده اند می توانند 9 اسفند (28 فوریه) به آن دسترسی زودرس داشته باشند.

بابیلونز فال درباره گروهی از مبارزان به نام سنتینل ها (Sentinels) است. این افراد به وسیله Gideon Coffins به هم متحد بوده که توانایی خاصی در مبارزه هم به آن ها می دهد. این افراد باید با یکدیگر متحد شده و در برج بابیلون (Tower of Babylon) به مبارزه بپردازند. بازیکنان می توانند تا 4 سلاح با خود حمل نمایند و از حرکات ترکیبی مختلف استفاده نمایند.

بابیلونز فال برای اولین بار در سال 2018 معرفی گردید. پس از گذشت تقریبا 4 سال حال نوبت به عرضه این بازی رسیده که باید دید چگونه عمل خواهد نمود. از طرفی با توجه به سبک اکشن خاص بایونتا بابیلونز فال هم قطعا بسیار مهیج خواهد بود و تجربه آن با دوستان بسیار لذت بخش خواهد بود.

بابیلونز فال برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر به وسیله استیم عرضه خواهد شد. این عنوان سومین ساخته شرکت پلاتینوم گیمز خواهد بود.

در این مدت بازی های متفاوتی عرضه شدند که سعی کردند مبارزه را به سمت واقعیت ببرند. نکته جالب درباره سازندگان بابیلونز فال این است که این افراد اصلا تلاشی برای واقعی کردن بازی ننموده و سعی نموده اند تا سبک آرکید و بازی گونه آن را حفظ نمایند. به همین علت بسیاری از افراد امکان دارد به این بازی علاقه ای نداشته باشند ولی از طرفی دوست داران سبک قدیمی مبارزه قطعا از آن لذت خواهند برد.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازی Babylons Fall با تریلر نو آن اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Babylons Fall با تریلر نو آن اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید