تابلوی فتح تهران در کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران بازنمایی شد

به گزارش وبلاگ سایه، همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت و واقعه فتح تهران، تابلویفتح تهران از آثار نمایشی کاخ صاحبقرانیه در کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران بازنمایی شد.

تابلوی فتح تهران در کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران بازنمایی شد

خبرگزاری مهر: همزمان با یکصد و دهمین سالروز واقعه فتح تهران، تابلوی فتح تهران با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، دکتر اردشیر صالح پور پژوهشگر و مؤلف کتاب فتح طهران، دکتر اکبر ثبوت تاریخدان برجسته، مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، امیر رضا شریف نیا مدیر مجموعه نیاوران، جمعی از اصحاب رسانه و گروه تهرانگردی عصر آدینه 11 مرداد ماه در کاخ اختصاصی این مجموعه بازنمایی شد.

این اثر هنری شاخص، جمعی از مشروطه خواستار را هنگام فتح تهران در 22 تیر 1288 در برابر ورودی مجلس به تصویر کشیده و اردشیر صالح پور در این بازدید به روایت واقعه تاریخی فتح تهران و تفسیر این اثر پرداخت.

تابلوی فتح تهران به بهانه بزرگداشت واقعه فتح تهران و مشروطه تا روز چهارشنبه 16 مرداد ماه در کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) در معرض نمایش است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 به مجموعه نیاوران مراجعه نمایند و مجموعه تا ساعت 19 فعال است.

منبع: توریسم آنلاین

به "تابلوی فتح تهران در کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران بازنمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلوی فتح تهران در کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران بازنمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید