بهترین مسیرهای طبیعت گردی در انگلیس

به گزارش وبلاگ سایه، مسیرهای طبیعت گردی در انگلیس

درست است که انگلیس شاید کشور کوچکی باشد اما با اطمینان می توان گفت که این کشور شماری از باشکوه ترین چشم اندازهای اروپا را دارد. طبیعتی سرسبز و زیبا که هوای بارانی و معتدلش حسی شاعرانه را در شما برمی انگیزد تا هر چه بیشتر این طبیعت را کشف کنید. می خواهیم مسیرهای طبیعت گردی در انگلیس را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

بهترین مسیرهای طبیعت گردی در انگلیس

راستا دیوار هادریان (Hadrians Wall)

دیوار هادریان به طول 117 کیلومتر از حومه نیوکاسل تا خور سالوی از قرن دوم تا به حال نمادین ترین بنای امپراتوری روم در بریتانیا شده است. گردش در طول این راستا نه تنها دیدنی منظرههای بکر و دیدنی که دیدن بناهای تاریخی را هم برایتان به همراه دارد. در این راستا جاذبه های طبیعی و تاریخی دست به دست هم می بینید تا گردشی خاطره انگیز را بریاتان بسازنند.

شبه جزیره لیزارد، شهر کورنوال

برخلاف نام این شبه جزیره حتی ممکن است هیچ مارمولکی در آن نبینید! اما در اینجا زیباترین منظرههای طبیعی انتظارتان را می کشد؛ سواحل دیدنیی، گیاهان نیمه گرراستای عجیب و غریب، غارهای ناهموار، خلیج های زیبا و دریای بی خاتمه تنها گوشه ای از جاذبه های بینظیر این شبه جزیره هستند، جاذبه هایی که می توانند شما را به قلمروی خیال بکشانند و لحظاتی وصف ناپذیر را برایتان بیافرینند.

کوه هلولین (Helvelin)، لیک دیستریکت

کوه هلولین بلندترین قله در لیک دیستریکت نیست اما با منظرههای زیبایش رمانتیک ترین و خیال انگیزترین کوه است. قله این کوه آنقدر هموار است که یک هواپیما به راحتی می تواند بر روی آن فرود بیاید، با این حال بالا رفتن از آن کمی سخت است چون می تواند حتی سخت کوش ترین کوهنوردان را هم تسلیم کند.

راستا ساوس داون (South down)

راستا 160 کیلومتری ساوس داون از شهر کلیساهای تاریخی وینچستر شروع می شود و تا شهر ایست بورن ادامه پیدا می کند. تنها راستا ملی که کاملا در پارک ملی قرار گرفته شما را از میان خوش منظره ترین منظرهها عبور می دهد. روستاهای عجیب غریب، جنگل های قدیمی، صخر های سفید و سواحل زیبا از منظره ها دیدنی این راستا هستند.

راستا ساحلی ساوس وست (South West)

اگر از منظرههای پرپیچ و خم ساحلی و هوای دریایی لذت می برید اینجا برایتان بهترین راستا است. این راستا، طولانی ترین راستا ملی بریتانیاست، قبل از اینکه این راستا در بندر پولز به خاتمه برسد شما را به دهانه رود تیمار و سواحل جنوبی شهر دوون می برد.

راستا از ساحل به ساحل

محبوب ترین راستا طبیعت گردی در کل بریتانیا راستای است که از شمال انگلیس می گذرد. این راستا از میان دل فریب ترین منظره ها عبو می کند و نه فقط از یک که از 3 پارک ملی می گذرد. راستا از سواحل دریای ایرلند شروع می شود و در سواحل دریای شمال به خاتمه می رسد.

راستا ارتفاعات غربی

این راستا پیاده روی نه در انگلیس که در واقع در بریتانیا و کشور اسکاتلند است، 154 کیلومتر طول دارد و از گلاسگو بزرگ ترین شهر اسکاتلند شروع می شود و تا قلعه ویلیام در ارتفاعات اسکاتلند ادامه دارد.

منبع: roughguides.com

منبع: الی گشت

به "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید