برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی این استان در اصفهان خبر داد.

برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی خراسان شمالی

علی مستوفیان در گفت و گو با وبلاگ سایه، افزود: امروزه با توسعه استفاده از موتورسیکلت بسیاری از افراد با این وسیله نقلیه خو گرفته اند تاحدی که ترجیح می دهند با موتور به مسافرت بروند.

وی اظهار کرد: این رویداد بزرگ با مشارکت کمیته تورینگ و سافاری هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان شمالی برگزار می شود.

مستوفیان هدف از این گردهمایی را آشنایی هرچه بیشتر سفر با موتورسیکلت، ایمنی تجهیزات این گونه سفرها و ترویج آسان و ارزان مطرح نمود و افزود: 200 نفر شرکت کننده و 130 موتورسیکلت برای حضور در این گردهمایی ثبت نام کردند.

وی گفت: این گردهمایی بزرگ از امروز چهارشنبه 19 آبان ماه به مدت دو روز به میزبانی خراسان شمالی در کویر مصر اصفهان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در خاتمه افزود: هیئت های موتورسواری از شیراز، قم، مشهد، تهران، کردستان، دلیجان و ... در این ایونت شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید