برخورد جدی با هر نوع قصور و تخلف در مرگ دختر بوشهری

به گزارش وبلاگ سایه، در پی درگذشت دختر جوانی در یکی از بیمارستان های بوشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: فوت غیرمنتظره خانم جوانی در یکی از بیمارستان های غیردانشگاهی شهر بوشهر آنالیز و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می گردد.

برخورد جدی با هر نوع قصور و تخلف در مرگ دختر بوشهری

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعلام اینکه فوت غیرمنتظره این خانم جوان بعد از عمل جراحی ترمیمی بینی صورت گرفت، تاکید نمود: موضوع به صورت جدی برای معین علت مرگ و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا در حال پیگیری است و همسو با سایر دستگاه های قضایی و انتظامی از تمامی ظرفیت ها برای آنالیز این حادثه استفاده و با هر نوع قصور یا تخلف بدون هیچ گونه مسامحه ای برخورد می گردد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دانشگاه موضوعاتی را که در فضای مجازی در مورد علت مرگ این جوان از جمله داروی تاریخ گذشته و غیره در حال انتشار است تأیید نمی کند و همچون سایر نهادهای مرتبط منتظر اعلام نتیجه کالبدشکافی از سوی سازمان مرجع پزشکی قانونی است.

سوزان کریمی دختر جوان بوشهری هفتم بهمن ماه جاری در یکی از بیمارستان غیر دانشگاهی این شهر پس از عمل جراحی بینی جان داد که این موضوع بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برخورد جدی با هر نوع قصور و تخلف در مرگ دختر بوشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی با هر نوع قصور و تخلف در مرگ دختر بوشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید