بت کلیا: تنها 14 نماینده با مونسان مخالف هستند ؛ از حالا به او تبریک می گویم ، او در شهرداری نمونه بوده است

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران: یوناتن بت کلیا در نشست علنی 12 شهریور ماه مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حال که سطح پاسخگویی و تمرکز اداری در حوزه میراث فرهنگی از معاونت رئیس جمهور به وزارتخانه ارتقاء یافته لازم است سکانداری این دستگاه مهم به عهده فردی شایسته و کارآمد قرار گیرد.

بت کلیا: تنها 14 نماینده با مونسان مخالف هستند ؛ از حالا به او تبریک می گویم ، او در شهرداری نمونه بوده است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

وی اضافه نمود: آقای مونسان را سال­ هاست می شناسیم. فردی است بسیار کارآمد، محبوب، دلسوز و دور از هرگونه جناح بندی و آشنا به فرهنگ، میراث و گردشگری، در سال های مسئولیت نیز بسیار خوب عمل کرده است. وی فردی پرکار، متواضع و پاسخگو هستند و از هرگونه پیشنهاد و انتقاد نیز استقبال می کند. وی مدیری نمونه در شهرداری بود که در حوزه ساختمان با انتخاب مردم برگزیده شد.

این نماینده مجلس با اشاره به عملکرد مونسان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی گفت: رشد 52.5 درصدی گردشگران ورودی در سال 1397 به تعداد 7 میلیون و 800 هزار نفر و همچنین رشد 66 درصدی درآمد ارزی در سال 1397 معادل 11.6 میلیارد دلار از جمله اقدامات مثبت در این حوزه است.

وی ادامه داد: تدوین افزایش 40 درصدی گردشگران ورودی در چهار ماهه نخست سال 1398 و تدوین سند راهبردی توسعه گردشگری کشور به عنوان تکلیف برنامه ششم توسعه، طراحی برند ملی گردشگری کشور و اجرای آن، جذب مشارکت سازمان های تخصصی بین المللی برای اجرای 6 پروژه ملی گردشگری در کشور، لغو ویزا برای کشورهای مهم هدف گردشگری (چین و عمان)، معین شهرهایی از کشور به عنوان پایتخت گردشگری از جمله اقدامات مونسان در حوزه گردشگری است.

نماینده مردم آشوریان در مجلس اضافه نمود: اخذ 8 نشان جغرافیایی برای 8 رشته صنایع دستی ایران از سازمان مالکیت فکری و معنوی، راه اندازی و تجهیز 45 موزه و اماکن تاریخی، فرهنگی به سیستم فروش بلیط الکترونیک، تصویب قانون حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی و فرهنگی، مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری و سرای ایکی قاپی بازار تبریز بعد از بحران آتش سوزی و مرمت و بازسازی چندین کلیسای چندصد ساله علی الخصوص کلیسای قرن اول میلادی ننه مریم ارومیه از جمله اقدامات مهم مونسان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

بت کلیا در خاتمه اظهار کرد: جا دارد از هم اکنون اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی را تبریک بگوییم چرا که 116 نماینده برای موافقت با مونسان و فقط 14 نماینده برای مخالفت با وی ثبت نام کرده بودند.

اظهارات بت کلیا در این جلسه را در زیر بشنوید:

[audio mp3=https://www.chamedanmag.com/oldwp/2019/09/chamedan-03.mp3][/audio]

[related-post id=243021]

[related-post id=242996]

[related-post id=243002]

[related-post id=242991]

منبع: چمدان

به "بت کلیا: تنها 14 نماینده با مونسان مخالف هستند ؛ از حالا به او تبریک می گویم ، او در شهرداری نمونه بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بت کلیا: تنها 14 نماینده با مونسان مخالف هستند ؛ از حالا به او تبریک می گویم ، او در شهرداری نمونه بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید