بازگشت 24 واحد صنعتی راکد به چرخه فراوری در اردبیل

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: احیای واحد های راکد و غیرفعال استان مورد توجه واقع شده و در نیمه نخست سال جاری 24 واحد فراوریی راکد به چرخه فراوری بازگشته است.

بازگشت 24 واحد صنعتی راکد به چرخه فراوری در اردبیل

رامین صادقی گفت: برنامه ریزی برای بهره برداری از 205 واحد فراوریی و صنعتی تا سرانجام سال جاری در دستور کار است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می رود با بهره برداری از پروژه های استان شاهد تحقق شعار سال و دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در نیمه نخست سال جاری 98 واحد به بهره برداری می رسد که در این راستا 83 درصد واحد فراوریی و صنعتی فعال است که این رقم نشان می دهد آمار واحد های فعال استان از میانه کشوری بالاتر است که امیدواریم اقدامات به عمل آمده در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون گردد.

صادقی می گوید: از طرفی احیای واحد های راکد و غیبرطرفال استان اردبیل مورد توجه واقع شده و در نیمه نخست سال جاری 24 واحد فراوریی راکد به چرخه فراوری بازگشته است.

او گفت: حمایت از فراوری و صنعت با توجه به سیاست های اعمال شده که همیشه حمایت از فراوریکنندگان و صنعتگران با هدف اشتغال زایی و رونق فراوری در دستور کار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: تکمیل زنجیره های مختلف با جدیت در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود تا سرانجام سال 1402 استان اردبیل در زمره استان های صنعتی کشور شناخته گردد.

صادقی گفت: بحث فراوری محصولات داخلی و راه اندازی واحد های فراوریی دراستان اردبیل با اولویت اساسی قرار گرفته و انتظار می رود شاهد تحقق اهداف موردنظر باشیم که همکاری مسئولان و دستگاه های مورد انتظار را می طلبد و امید می رود بتوانیم با برطرف مسائل موجود اقدامات مناسب را انجام دهیم.

او اذعان کرد: جلوگیری از خروج ارز کشور با هدف برطرف احتیاج داخلی کشور جزو اولویت های اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم با توسعه فراوریات در پی تحقق اهداف مورد نظر هستیم که کوشش های به عمل آمده در این زمینه می تواند ما را در رسیدن به توسعه برنامه های مالی رهنمون کند.

وبلاگ سایه اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگشت 24 واحد صنعتی راکد به چرخه فراوری در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 24 واحد صنعتی راکد به چرخه فراوری در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید