بازگشت بروس لی به سینما پس از 50 سال!

به گزارش وبلاگ سایه، آنگ لی کارگردان تایوانی تبار آمریکایی و برنده جایزه اسکار فیلم جدیدی درباره بروس لی بزرگترین رزمی کار تاریخ می سازد؛ تا به امروز دستکم 17 فیلم درباره اسطوره هنر های رزمی در دنیا ساخته شده است.

بازگشت بروس لی به سینما پس از 50 سال!

به گزارش همشهری، آنگ لی که در سال 2005 برای فیلم کوهستان بروکبک و در سال 2012 برای فیلم زندگی پی برنده جایزه اسکار برترین کارگردانی شده، فیلم بیوگرافی (زندگینامه) بروس لی را در دست ساخت دارد.

الیزابت گابلر که به همراه بن اورارد ناظران این پروژه اند می گوید بروس لی یک پروژه طولانی مدت برای آنگ است.

بروس لی

در بیستم ژوئیه 1973، بروس لی در حالی که تنها 32 سال داشت به طور ناگهانی بر اثر اِدِمِ (تورم) مغزی درگذشت. بازی در فیلم اژد ها وارد می گردد، جایگاهی جاودانه برای بروس لی در قلب بسیاری از سینماگران به ارمغان آورد.

قرار است میسون لی فرزند آنگ در نقش اسطوره هنر های رزمی ظاهر گردد. او سه سال است که برای ایفای این نقش آموزش می بیند.

میسون کار خود در هالیوود را با بازی در فصل دوم فیلم سینمایی خماری - Hangover Part II در سال 2011 شروع کرد در آثار دیگری، چون ضیافت عروسی، مبعوث، پیاده روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه و لوسی ایفای نقش نموده است.

هنوز جزئیات خاصی از داستان این فیلم که به وسیله Sony 3000 پیکچرز پشتیبانی می گردد فاش نشده است.

فیلمنامه بیوگرافی بروس لی را دن فوترمن که به خاطر نوشتن فیلمنامه کاپوتی خود معروفیت یافت، نوشته شده است. شانون لی دختر بروس لی در ساخت این فیلم به همراه تیمی از دیگر تهیه کنندگان با آنگ لی مشارکت می نماید.

در زمان حاضر هیچ تاریخی برای نمایش این فیلم وجود ندارد.

منبع: فرارو

به "بازگشت بروس لی به سینما پس از 50 سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بروس لی به سینما پس از 50 سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید