بازاریابی جلیقه های ضدگلوله تقویت شده با نانو شروع شد

به گزارش وبلاگ سایه، یک شرکت تولیدکننده محصولات محافظتی تقویت شده با گرافن، با انعقاد قراردادی بازاریابی محصولات خود را در تایلند شروع نموده است.

بازاریابی جلیقه های ضدگلوله تقویت شده با نانو شروع شد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ سایه، شرکت پلنرتک (planarTECH) با همکاری IDEATI در تایلند به دنبال بازاریابی برای جلیقه های ضدگلوله است. پلنرتک به تازگی توافق نامه ای با IDEATI تایلند امضاء نموده تا بازاریابی برای توزیع این جلیقه های ضدگلوله و محصولات محافظتی را شروع کند.

در حال حاضر، 2 AM که محصولات محافظتی حاوی گرافن است، در حال فراوری انبوه بوده تا در ارتش سلطنتی تایلند استفاده گردد. این محصولات براساس استاندارد های ملی قوه قضائیه (NIJ) تایید شده اند و آزمایش های بین المللی آن نیز در حال اجرا است. حداقل سفارش، 1000 واحد در بازه زمانی 90 تا 120 روز است.

2 AM کامپوزیتی حاوی پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا به همراه گرافن است که در حال طی مراحل ثبت پتنت است. این کامپوزیت برای فراوری جلیقه های ضدگلوله سبک مناسب بوده و موجب افزایش دوام و استحکام می شوند.

به عنوان مثال، 2 AM A-10418 باریک ترین (20 میلیمتر) و سبک ترین (1.8 کیلوگرم) صفحه مستقل NIJ موجود در بازار است. علاوه بر این، گرافن استفاده شده در کامپوزیت می تواند تغییر شکل ناشی از فشار را تا 11.3 میلی متر کاهش دهد.

جی پاتریک فرانتز، بنیان گذار و مدیرعامل پلنرتک می گوید: این شرکت از بدو تاسیس درگیر توسعه فناوری 2 AM بوده و ما بسیار خوشحالیم که می بینیم خاتمه، این فناوری تجاری سازی شده و در حال ورود به بازار است. ما می خواهیم به وسیله شبکه های فروش خود از این فناوری حمایت کنیم. ما معتقدیم که این فناوری کاربرد های متعددی دارد که در حال حاضر به دنبال کشف این کاربرد ها هستیم.

پلنرتک در سال 2014 تاسیس شد تا تجهیزات CVD را برای فراوری ورق های گرافنی با کیفیت بالا و همچنین دیگر مواد دوبعدی بسازد. این شرکت روی موسسه های تحقیقاتی متمرکز بوده و تا به امروز بیش از 65 سامانه را به مشتریان خود فروخته است. در لیست مشتریان این شرکت، دانشگاه منچستر، دانشگاه کمبریج، دانشگاه استنفورد و دانشگاه ملی سنگاپور حضور دارند. از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به ارائه خدمات پشتیبانی، کوشش برای ارائه سیستم های صنعتی و همچنین فراوری مواد گرافنی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازاریابی جلیقه های ضدگلوله تقویت شده با نانو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی جلیقه های ضدگلوله تقویت شده با نانو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید