اولین برد خارج از خانه بارسلونا رقم خورد

به گزارش وبلاگ سایه، بارسلونا در روزی که تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در دقایق پایانی 10 نفره شد، با نتیجه 2-0 ختافه را شکست داد.

اولین برد خارج از خانه بارسلونا رقم خورد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سایه، شاگردان ارنستو والورده که در دیدارهای خارج از خانه این فصل نتایج خوبی کسب ننموده بودند، امروز پیروز شدند با گل های لوئیس سوارز و جونیور فیرپو، در خانه ختافه به پیروزی برسند.

دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد.

در دقیقه 11 بود که ختافه صاحب اولین موقعیت بازی شد اما ضربه رودریگز روی ارسال جیسون، راهی به دروازه بارسا پیدا نکرد. یک دقیقه بعد نوبت بارسا بود که صاحب اولین موقعیتش گردد اما ضربه کارلس پرز را سوریا با واکنش به موقع به بیرون فرستاد.

چند دقیقه بعد نوبت لوئیس سوارز بود که صاحب یک موقعیت خوب گلزنی گردد اما ستاره اروگوئه ای نتوانست از فرصتی که جونیور فیرپو ایجاد نموده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه 22 نوبت تیم میزبان بود که صاحب یک موقعیت خوب گردد اما واکنش خوب تراشتگن، مانع از گلزنی رودریگز شد.

بازی با همین روند ادامه داشت و هر دو تیم به دنبال رسیدن به اولین گل بودند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 41، روی یک غافلگیری، بارسا به گل رسید. تراشتگن که برای دفع موقعیت تیم حریف از دروازه خارج شده بود، با یک ارسال بلند، سوارز را در سمت دیگر زمین صاحب موقعیت کرد و این بار مهاجم اروگوئه ای بارسا با یک ضربه فنی، توپ را از بالای سر دروازه بان ختافه وارد دروازه شد.

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این بارسا بود که می توانست در دقیقه 45 به گل دوم برسد ولی ضربه او این بار از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با همین یک گل به سرانجام رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر شروع کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی شوت محکم کارلس پرز از پشت محوطه جریمه بود که سوریا توپ را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را جونیور فیرپو به راحتی تبدیل به گل دوم آبی و اناری ها کرد.

فزونی بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت اما این ختافه بود که می توانست در دقیقه 57 به گل برسد ولی حضور به موقع لنگله، مانع از گلزنی رودریگز شد. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 71 بود که بارسا صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل سوم شد ولی ضربه کارلس پرز جایی در چهارچوب دروازه سوریا نداشت.

کوشش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت اما هیچ یک از آنها ثمری نداشت. در دقیقه 82، لنگله که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود بارسا به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین برد خارج از خانه بارسلونا رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برد خارج از خانه بارسلونا رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید