انصاری فرد کودتا علیه سرمربی را تکذیب کرد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سایه، کریم انصاری فرد مصاحبه جنجالی در خصوص تغییر سرمربی آ.ا.ک را تکذیب کرد.

انصاری فرد کودتا علیه سرمربی را تکذیب کرد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سایه، باشگاه ا.ا.ک این هفته در ملاقاتی عجیب برابر المپیاکوس با نتیجه 1-5 باخت تا نقدها از کادر فنی و بازیکنان این باشگاه افزایش یابد. کریم انصاری فرد که در ترکیب ثابت تیمش در ملاقات مقابل المپیاکوس جایی نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، تک گل تیمش را در جریان این شکست سنگین وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

اما انصاری فرد در انتها بازی مصاحبه ای جنجالی و پر یر و صدا داشته و خواهان تغییر کادر فنی آ.ا.ک شد. اما گلزن ایرانی مدعی شد چنین صحبتی ننموده و منظور او جدایی همه افرادی بوده که در این مقطع قادر به تغییر شرایط نیستند.

این در حالیست که شکست دیشب مقابل المپیاکوس تقریبا کورسوی امید قهرمانی آ.ا. ک را از بین برد و این تیم دیگر شانسی برای فتح عنوان ندارد. در حال حاضلر آ.ا.ک با 48 امتیاز، فاصله ای 19 امتیازی با المپیاکوس صدرنشین داشته و در فاصله هشت هفته مانده به انتها فصل امیدی به فتح قهرمانی ندارد.

در بهترین حالت کوشش آ.ا.ک کسب سهمیه دوم و راهیابی به لیگ اروپا در هفته های به جامانده خواهد بود. اما اوضاع برای خود انصاری فرد بهتر است. او که در 26 بازی پیروز به زدن 11 گل شده، در رده دوم جدول بهترین گلزنان قرار گرفته است و امیدوار به فتح جایزه کفش طلای لیگ یوناین خواهد بود. دیشب انصاری فردا ابتدا در متن جنجالی های این شکست قرار داشت، اما در ادامه همه چیز توسط او تکذیب شد. اینگونه و با این شکست و البته حواشی بعد از آن، تولد کریم انصاری فرد تبدیل به خاطره چندان خوبی برای او نشد.

در ابتدا در این مصاحبه به نقل از این مهاجم ایرانی آمده بود: باشگاه آ.ا.ک در جهت تلخ و دشواری قرار گرفته است و این شکست مانند یک رسوایی برای ما بود. به این دلیل ما باید صادقانه صحبت کنیم، اگر سرمربی نمی تواند به ما یاری کند، این همکاری نباید ادامه پیدا کند و او باید باشگاه را ترک کند.

اما امروز نشریات یونانی با کریم انصاری فرد صحبت نموده و خواهان شرحات درباره این مصاحبه شدند. مهاجم ایرانی این ادعا را رد نموده و شرح داد که حرف او این بوده است: همه ما باید خودمان را مورد انتقاد قرار دهیم. من اولین نفری بودم که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و در میدان عملکرد ضعیغی ارائه دادم و ما نباید چنین عملکردی ارائه دهیم. هر بازیکنی که نمی تواند به تیم یاری کند باید اینجا را ترک بکند، اما من حرفی در خصوص تغییر سرمربی نزدم.

دیشب المپیاکوس در همان نیمه اول چهار گل وارد دروازه آ.ا.ک کرد و پس از این عملکرد ضعیف، دیمیتریس ملیسانیدیس، مالک این باشگاه به سرعت ورزشگاه را ترک کرد. البته به علت رعابت پروتکل های بهداشتی ورزشگاه خالی از تماشاگر بود، اما طرفداران محلی هر طور که شده خود را به آنجا رساندند و اعتراض خود را نسبت به عمکرد آ.ا.ک در این مسابقه نشان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انصاری فرد کودتا علیه سرمربی را تکذیب کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد کودتا علیه سرمربی را تکذیب کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید