انتشار کتاب کاربرد آزمون های روان شناختی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب کاربرد آزمون های روان شناختی در روان شناسی ورزشی وارد بازار نشر استان شد.

انتشار کتاب کاربرد آزمون های روان شناختی در چهارمحال و بختیاری

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب در 374 صفحه در قطع وزیری و از سوی راضیه اعتصامی پور و برزو امیرپور گردآوری و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شده است.

وی اضافه نمود: در معرفی کتاب آمده است همان طور که می دانیم انسان ها در قضاوتِ عینی افراد خوب عمل نمی کنند و در بیشتر روش های ارزیابی شاهد یک قضاوت ذهنی هستیم، لذا جهت سنجش رفتارها، نگرش ها و احساسات دیگران و بهره مندی از ابزار های دقیق و معتبر به یک ضرورت اجتناب ناپذیر پژوهشی، درمانی و آموزشی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

رضایی اضافه نمود: آزمون های روان شناختی درواقع از سوی متخصصان روان سنجی و علوم رفتاری طراحی، تدوین و اعتبار یابی شده و از آنجایی که روانشناسی ورزش به عنوان مطالعه رفتار و عملکرد افراد در هنگام فعالیت ورزشی و انجام تمرین های ورزشی تعریف می گردد، برای سنجش دقیق این رفتار ها و عملکرد به آزمون های اعتبار یابی شده احتیاج است.

وی گفت: در کتاب حاضر سعی شده است برای پاسخ دهی به احتیاج پژوهشگران فعالِ حوزه روان شناسی ورزشی و علوم ورزشی، جدیدترین و کاربردی ترین پرسش نامه های اعتباریابی شده و استاندارد در این زمینه گردآوری و در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

رضایی توضیح داد: انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت دارد، کوشش می نماید در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای تهیه کتابِ کاربرد آزمون های روان شناختی در روان شناسی ورزشی می توانند به سامانه 16 book.ir مراجعه کنند.

وبلاگ سایه چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتشار کتاب کاربرد آزمون های روان شناختی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب کاربرد آزمون های روان شناختی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید