اقدام خصمانه حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بزدلانه بوده است

به گزارش وبلاگ سایه، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اقدام خصمانه حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بزدلانه بوده و وقتی این کشتی بدون مشکل در حال حرکت به سمت کشورمان است یعنی اهداف پشت پرده این قضیه شکست خورده است.

اقدام خصمانه حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بزدلانه بوده است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سایه، اسدالله قره خانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات حمله به کشتی نفتکش ایرانی در دریای سرخ گفت: کشتی ایرانی ساعت 5.5 صبح چند روز گذشته مورد اصابت 2 شئی ناشناس قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: این کشتی در نزدیک بندر جده عربستان از جهت بین المللی در حال تردد بوده و هیچگونه تخلفی نداشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شرح داد: این نفتکش به فاصله کوتاهی از یکدیگر، مورد اصابت 2 شئی ناشناس در بدنه کشتی قرار گرفته که منجر به ایجاد 2 حفره شده است.

قره خانی گفت: در ابتدای امر مقداری از نفت های موجود در این مخزن خارج شده و مقدار کمی آلودگی زیست محیطی نیز ایجاد کرده است. اما چون کشتی مجهز بوده و خدمه و کاپیتان کشتی آن نیز از تبحر لازم برخوردار بوده اند توانستند با اقدامات لازم از این بحران عبور کنند.

وی اضافه نمود: از نظر مقررات بین المللی کشتی که آسیب دیده نمی تواند ادامه جهت دهد لذا باید به مبدأ برگشته و تعمیرات لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: حدود یک هفته آینده این کشتی به بندرعباس آمده و اقدامات تعمیری در این باره انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: این اقدام خصمانه و تروریستی از نظر ما حرکت بزرگی محسوب نمی شود و به نظر من اقدامی بزدلانه و کوچک بوده است و همین قدر که این کشتی در حال حرکت به سمت جمهوری اسلامی است نشاندهنده شکست اهداف پشت پرده این قضیه بوده است.

قره خانی گفت: توانمندی خدمه و کاپیتان این کشتی در کنترل بحران و عدم انفجار آن قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اقدام خصمانه حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بزدلانه بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خصمانه حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بزدلانه بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید