ارلینگ هالند به رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو رسید

به گزارش وبلاگ سایه، به گزارش تلگراف، فقط ارلینگ هالند و کریستیانو رونالدو توانستند در یک فصل به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا در یک فصل برسند و برترین گلزن هر دو تورنمنت شوند و بعلاوه جایزه برترین بازیکن سال را نیز دریافت نمایند.

ارلینگ هالند به رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو رسید

رونالدو این کار را در فصل 08-2007 انجام داد.

علاوه بر این، تنها چهار بازیکن در یک فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بهترین گلزن شدند. دوایت یورک (99-1998)، رود فان نیستلروی (03-2002)، رونالدو و اکنون هالند.

هالند در این فصل 36 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده که بیشترین گل در تاریخ لیگ است و 12 گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

محمد صلاح (لیورپول) با 8 گل، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید) با 7 گل، کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) با 7 گل و ژائو ماریو (بنفیکا) با 6 گل پشت سر او در فهرست بهترین گلزنان قرار گرفتند.

هالند بالاترین رقم گلزنی را در لیگ های معتبر اروپایی به نام خود به ثبت رساند و با 36 گل بالاتر از بازیکنانی مثل هری کین، ام باپه، اوسمین و روبرت لواندوفسکی کفش طلای فوتبال اروپا را به دست خواهد آورد.

هالند بعلاوه به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ جزیره و بهترین بازیکن فصل سیتی هم انتخاب شد. او حالا در کنار لیونل مسی بخت اول کسب توپ طلای این فصل نیز است.

منبع: فرارو

به "ارلینگ هالند به رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارلینگ هالند به رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید