ارزش اخبار گوگل به 4.7 میلیارد دلار رسید!

به گزارش وبلاگ سایه، نتایج آخرین تحقیقات نشان می دهد که بخش اخبار گوگل 4.7 میلیارد دلار برای این غول تکنولوژی در سال 2018 میلادی درآمد و سودآوری به ارمغان آورده است.

ارزش اخبار گوگل به 4.7 میلیارد دلار رسید!

به گزارش وبلاگ سایه، با توجه به اهمیت بالای اخبار در دنیا امروز، نتایج آخرین تحقیقات و آنالیز های اجرا شده نشان می دهد که شرکت آمریکایی گوگل توانسته است در سال گذشته میلادی بالغ بر 4.7 میلیارد دلار از این صنعت کسب درآمد کند.

در این تحقیقات همچنین عنوان شده است که وبلاگ سایه و مترجمان و روزنامه نگاران فعال در رسانه های مختلف در دنیا بیشترین استفاده را از بخش اخبار بزرگترین موتور جست جو در دنیا، گوگل، داشته اند و با افزایش قابل توجه در تعداد جستجوها در گوگل، این غول تکنولوژی آمریکایی توانسته است مبلغ چشمگیری را برای خود کسب نموده و درآمدزایی و سودآوری خود را در سال 2018 میلادی افزایش دهد.

نتایج این تحقیقات همچنین نشان می دهد که بعد از خبرگزاری و رسانه ها، افراد مهم سیاسی دومین گروه از جامعه بین الملل بوده اند که با جستجوهای اینترنتی خود موجب شدند درآمد گوگل به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، این در حالیست که صنعت اخبار در ایالات متحده آمریکا پیروز شده است 5.1 میلیارد دلار گردش اقتصادی در این کشور ایجاد کند.

آلفابت، شرکت مادر گوگل در کنار فیس بوک، بزرگترین و محوری ترین شرکت های فعال در بخش انتشار اخبار در دنیا به شمار می روند و بیش از 80 درصد ترافیک خارجی در میان سایت های خارجی دنیا را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارزش اخبار گوگل به 4.7 میلیارد دلار رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش اخبار گوگل به 4.7 میلیارد دلار رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید