اختصاص 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اردستان

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مبلغ 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

اختصاص 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اردستان

محمد طباطبایی، امروز (سه شنبه-13 آبان) در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام اردستان در جمع وبلاگ سایه اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی و ارزش اضافه نموده مبلغ 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان اختصاص یافته که امیدواریم با تخصیص مناسب این اعتبارات شاهد تکمیل طرح های ورزشی در اردستان باشیم.

وی با اشاره به ساخت زورخانه الغدیر اردستان با بیان اینکه تکمیل این پروژه از دغدغه های اصلی مسئولان شهرستان است، اضافه نمود: خوشبختانه امسال مبلغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش اضافه نموده استان که در اختیار اداره کل ورزش است و همچنین 4میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی برای این پروژه اختصاص داده شد که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات این پروژه ملی تا سرانجام سال مالی به بهره برداری برسد.

به گزارش وبلاگ سایه، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان یکی از مطالبات ورزشکاران باستانی کار اردستان منصوب شدن رئیس هیئت ورزش زورخانه ای شهرستان است، گفت: با مشورت و تاکیدی که مسئولان شهرستان اردستان داشتند حکم رئیس جدید هیئت ورزش زورخانه ای شهرستان اردستان صادر شده و ورزشکاران می توانند فعالیت خود را در این ورزش از سر بگیرند.

طباطبایی با بیان اینکه در استان اصفهان تعداد 147 زورخانه وجود دارد، گفت: در استان تعداد 2 هزار ورزشکار باستانی کار داریم که 1300 نفر آنها بیمه ورزشی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختصاص 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید