اجرای طرح الکتریکی توزیع گاز مایع در جزیره کیش

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کیش، گفت: تخصیص گاز مایع در کیش براساس ثبت نام ساکنان جزیره در سامانه سدف انجام می گردد.

اجرای طرح الکتریکی توزیع گاز مایع در جزیره کیش

حسن سالاری گفت: هدف از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع، تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در منطقه ها تحت پوشش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هرمزگان است.

او گفت: ساکنان کیش که تا به امروز در سامانه سدف ثبت نام نکرده اند؛ می توانند با مراجعه به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

او درخصوص فرآیند و اطلاعات موردنیاز برای ثبت درخواست گاز مایع گقت: برای ثبت نام درخواست گاز مایع ضروری است متقاضیان کدپستی محل سکونت، کدملی و اطلاعات فردی سرپرست خانوار، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات کارت بانکی سرپرست خانوار و اطلاعات افراد تحت تکفل را در سامانه newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نمایند.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کیش گفت: ساکنان کیش پس از ورود به این سامانه، نسبت به ثبت اطلاعات کامل خانوار در سامانه سدف اقدام نمایند و پس از ثبت نام رمز عبور فرد متقاضی به وسیله سامانه به تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می گردد.

سالاری گفت: پس از ثبت درخواست و ثبت کدپستی محل سکونت در سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف)، وضع گاز رسانی محل سکونت به صورت سیستمی آنالیز می گردد.

وبلاگ سایه هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح الکتریکی توزیع گاز مایع در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح الکتریکی توزیع گاز مایع در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید