آیا استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شد؟

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس صنف جایگاهداران کشور در مورد اطلاعیه اخیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و الزام به استفاده از کارت سوخت شخصی توضیحاتی ارائه داد.

آیا استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شد؟

به گزارش تسنیم، اسدالله قلی زاده، رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: تقاضا از مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی به معنای غیرفعال شدن کارت های آزاد جایگاه ها نیست، بلکه، چون تعداد کارت های آزاد در جایگاه ها خصوصاً استان های مرزی محدود است، مردم برای جلوگیری از هرگونه مشکل، حتماً کارت سوخت شخصی به همراه داشته باشند و از آن استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: اطلاعیه شرکت های تابعه وزارت نفت مبنی بر دعوت از مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی جهت مدیریت بهتر توزیع سوخت است و در صورتی که مردم از کارت سوخت خود استفاده نمایند در شلوغی های نوروزی پمپ بنزین ها با مشکل روبرو نخواهند شد.

رئیس صنف جایگاهداران کشور توضیح داد: تعداد کارت های آزاد بنزین به میزان تعداد نازل های سوخت نیست و این نوع کارت ها صرفاً برای استفاده اضطراری آن کسانی که کلاً کارت سوخت خودرو ندارند در جایگاه ها وجود دارد و انتظار می رود مردم این موضوع را رعایت نمایند تا با سهولت و بدون مشکل سوختگیری انجام گردد.

وی ادامه داد: خصوصاً در استان های مرزی، تصمیم سازان به دلایلی نظیر مدیریت توزیع و جلوگیری از انحراف فراورده، تعداد کارت های آزاد جایگاه ها را بسیار کم نموده اند و همراه داشتن کارت سوخت شخصی در کل کشور خصوصاً این استان ها اکیداً توصیه می گردد؛ البته مسئولان تصمیم سازی که مردم را عادت دادند به جای کارت سوخت شخصی از کارت جایگاه استفاده نمایند، باید قبلاً پیش بینی های لازم را انجام می دادند و تا به امروز نیز بار ها اعلام نموده ایم که روش های سلبی در مورد طرح های توزیع سوخت پاسخگو نیست.

قلی زاده با بیان اینکه کنار الزام ها و محدودیت ها حتماً باید مشوق های لازم جهت ترغیب مردم و اجرای صحیح وجود داشته باشد، گفت: جایگاهداران و مردم روبروه مستقیم دارند و الزام های دستوری که بدون اخذ نظر از این بخش خصوصی اجرایی می گردد، موجب ایجاد نارضایتی و مسائل متنوع می گردد.

وی اظهار داشت: مسئولان باید هرچه سریعتر کارت های سوخت نو و المثنی را به دست مالکان خودرو برسانند.

منبع: فرارو

به "آیا استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید