گام سوم واکسیناسیون دانشگاهیان

به گزارش وبلاگ سایه، معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یزد شروع شد.

گام سوم واکسیناسیون دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار از ، صادقیان شاهی معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: مرحله نخست واکسیناسیون دانشجویان بومی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه یزد و دانشجویان سایر دانشگاه های کشور که در یزد سکونت دارند، از امروز سه شنبه 16 شهریور ماه به مدت چهار روز کاری تا روز شنبه 20 شهریورماه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 17 تا 21 در محل سالن ورزشی کوثر این دانشگاه انجام خواهدشد.

او اضافه کرد: واکسیناسیون دانشجویان در روز آدینه 19 شهریور انجام نخواهد شد و در این مدت به هیچ اسم امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویان وجود ندارد بنابراین فقط دانشجویان ساکن یزد اعم از دانشجویان دانشگاه یزد و سایر دانشگاه های کشور می توانند اولین دز واکسن خود را با مراجعه به دانشگاه یزد دریافت نمایند.

صادقیان شاهی ادامه داد: متعاقبا درخصوص موعد واکسیناسیون دانشجویان مقطع کارشناسی ساکن یزد اطلاع رسانی خواهد شد.

او بعلاوه در مورد نحوه واکسیناسیون سایر دانشجویان غیربومی دانشگاه یزد گفت: طبق دستورعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، واکسیناسیون دانشجویان سراسر کشور در محل سکونت آنان انجام خواهد شد، بنابراین دانشجویان غیربومی دانشگاه یزد به این منظور باید به مراکز واکسیناسیون مستقر در دانشگاه های محل سکونت خود مراجعه نمایند.

در مراحل اول و دوم واکسیناسیون دانشگاهیان دانشگاه یزد که ابتدای مرداد و شهریور سال جاری انجام شد بیش از 1118 نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه واکسینه شدند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گام سوم واکسیناسیون دانشگاهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام سوم واکسیناسیون دانشگاهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید