کشف بیش از 44 هزار انواع مواد محترقه در شهرستان البرز

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/قزوین فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پیروز به کشف 44 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز شدند.

کشف بیش از 44 هزار انواع مواد محترقه در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان و فروشنگان مواد محترقه بازدید از واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به کسب خبر از منابع و اقدامات اطلاعاتی اجرا شده مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در زمینه توزیع مواد محترقه در شهر محمدیه، با مراقبت های نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع در یک عملیات غافلگیرانه در بازدید از واحد صنفی متخلف تعداد 32 هزار 595 عدد انواع محترقه کشف و 2 نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی نیز پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازدید از چند واحد صنفی در سطح شهرستان تعداد 11 هزار و 905 عدد انواع مواد محترقه کشف و سه نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، منصوری با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، شرح داد: تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف بیش از 44 هزار انواع مواد محترقه در شهرستان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 44 هزار انواع مواد محترقه در شهرستان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید