کسی که می خواست کیش و قشم را بفروشد، شبانه برکنار شد

به گزارش وبلاگ سایه، مدیرکل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی اظهارات نسنجیده در مورد صندوق های بازنشستگی، از سمت خود برکنار شد.

کسی که می خواست کیش و قشم را بفروشد، شبانه برکنار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پی اظهارات حاشیه ساز و خلاف واقع مدیرکل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور مالی این وزارتخانه از سمت خود برکنار شد.

به گزارش وبلاگ سایه، سجاد پادام، مدیرکل بیمه های اجتماعی وزارت کار در مصاحبه اخیر خود با وبسایت خبری 90 مالی با اشاره به بحران صندوق های بازنشستگی کشور گفته بود: به زودی مجبور می شویم قشم و کیش و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم. این صحبت ها بازتاب گسترده ای داشته و با واکنش مسئولان دولتی نیز روبرو شده است.

بعلاوه سجاد پادام در این مصاحبه گفته بود: از جایی که 300 هزار تا شهید دادیم تا یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم داریم به جایی می رسیم که مجبور شویم کیش و قشم و خوزستان را برای پرداخت حقوق بازنشتسگان بفروشیم، تجربه ای که یونان طی نموده. کشور یونان 100 جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این شرایط دچار می شویم. حتی اگر 3 میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم باز هم نمی توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم.

منبع: فرارو

به "کسی که می خواست کیش و قشم را بفروشد، شبانه برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی که می خواست کیش و قشم را بفروشد، شبانه برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید