کاهش 39 درصدی فروش تسلا در آمریکا
به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران: تسلاموتورز یکی از شرکت های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر دنیا به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای دنیای به خود اختصاص دهد.
به گزارش وبلاگ سایه، به نقل از بلومبرگ؛ حالا به تازگی تسلاموتورز آمار و گزارش های جدیدی را منتشر نموده است که نشان می دهد میزان فروش آن در سه ماهه سوم امسال میلادی 39 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و این بدان معناست که درآمدهای حاصل از فروش خودروهای تسلا نیز از 3.13 میلیارد دلار به دو میلیارد دلار کاهش یافته است.
البته این در حالیست که تسلا در سال های اخیر و از زمان فعالیتش تاکنون به خوبی پیروز شده است خودروهای تمام الکتریکی، قدرتمند و لوکسی را روانه بازارهای جهانی کند و نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کند.
ایلان ماسک موسس و مدیرعامل تسلاموتورز همیشه برای توسعه و گسترش بازار و میزان فروش خود برنامه های طولانی مدت و جاه طلبانه ای داشته و در این راستا نیز کوشش نموده تا بازار فروش خود را از انحصار بعضی کشورها نظیر چین و ایالات متحده آمریکا خارج کند تا بتواند درآمدزایی و سودآوری خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
منبع: اقتصادنیوز